Uusimmat viestit

rantaesa
21:28 01.12.2009
Onpas vähän tarjolla hymer merkkisiä matkailuautoja kun en ole yhtään löytänyt, vai enkö osaa hakea? Mb-alustainen integroitu hymer hakusessa. Onko kellään antaa vinkkiä /linkkiä ?
Tennant
15:44 27.11.2009
Entäs tämä: http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud/052/auto_php-id=6590
52-fin_auto24_ee.html
.
Tässä on myyjänä liike ja merkitty alv 0%. Eikös tähän pidä lisätä Viron alv 20%?
rivare
11:09 26.11.2009
Eestin puolella on see lopullinen hintaa eli 4793EUR.
vero 0% tarkotta etta myyja on yksityishenkilö
Ivar +3725046795
Tennant
11:08 25.11.2009
Virossa alvi on 20% eli 958,60€ päälle ja tietenkin co2-perusteinen vero.
Pojo
11:01 24.11.2009
Eli siis, jos kuvitellaan että olisin tommosta: http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud/996/auto_php-id=6499
96-fin_auto24_ee.html
ostamassa, niin pitääkö mun laskea auton ostohintaan 863e vielä tuon 4 793e päälle?
Tennant
16:40 18.11.2009
Kannattaa tullin sivuilta katsoa lisätietoa. Nykyään ainaskin henkilöautot verotetaan päästöjen mukaan, todennäköisesti pakettiautotkin. Soitto tulliin varmistaa asian. Tästä linkistä saa selville päästökohtaisen veroprosentin: http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/as
iakasohjeet/autoverotus/autotiedostot/025.pdf
pyry
17:12 17.11.2009
Hei! samanlaista kysymystä olis täälläkin tuosta veroprosentista jos ostaa virosta pakettiauton jotain 3000-5000 väliltä niin mitäköhän joutuu veroja maksamaan suomen päässä.
jforg
22:31 06.11.2009
Onkohan Tartussa paikkaa jossa voi tehdä kuntotarkastuksen?
hermanni
18:06 06.11.2009
Morot!
Löytyykö vaikka Tallinnan lähistöltä varaosa/tarvikeliikkeitä, joista sais tietenkin edullisesti osia ja tarvikkeita.
Jos esim. hakee auton Viron puolelta niin samalla sais hommattua vaikka lisävalot ja vetokoukun tai muuta tarpeellista tilpehööriä.
Hintatasokin pitäis olla edukkaampi?
Foorumeissa väitetään että ei muka olis edukkaampaa hommata varaosia tai renkaita ja vanteita viron puolelta. Jos muka hintataso on lahden toisella puolella samantasoinen kun täällä meillä niin sehän tarkoittaisi, että siellä tavikselle tulee huolto ja remppa jutut maksamaan suht paljon.
Onko näistä kellään minkälaista tietoa/kokemuksia?
Tänks.
pekkave
14:15 26.10.2009
Vastaanpa itse kysymykseeni, kun sain asian selvitettyä ja kun arvelen, että tieto voi kiinnostaa muitakin.

Suomalainen A-katsastus, jolla on tytäryhtiö Virossa, kertoo että viime toukokuusta lähtien se on tarjonnut Virossa tohtoripalvelua Tallinnan ja Maardun toimipisteissään.
pekkave
21:58 20.10.2009
Onko Virossa Suomen autotohtoria vastaavaa tai ihan samanlaista palvelua? Eli kun löydettyäni sopivan auton haluan varmistua ammattilaisen avulla sen kunnosta, mistä apu?
Samaa ajatellut ?
18:32 18.10.2009
Eli jos vaimon osoite on suomessa vaikka on eestin kansalainen saattaa olla että asia ei olekaan ihan näin selkeä muotoinen.........
Jorma K
11:49 15.10.2009
sisältyikö myyjälle maksamaasi 5600 eur alv (käibemaksu). Ellei 1750 sisältänyt alvia miltään osin, sait etua viron alemmasta verokannasta.

Mitä mieltä olet virolaisten autojen kunnosta; mittariluvun luotettavuus, huollot, ruoste, yleinen kunto jne.
CNG House Oy
15:00 04.10.2009
Moi !!

Käyppäs vilkaisemassa http://www.cnghouse.fi

Yrityksen kautta on saatavilla myös yhteistyökumppaneiden asennuspalvelut.
jukkaus
14:57 04.10.2009
kielletty säännöissä molemmilta kun hän on asunut niin kauan suomessa mutta käytännössä hän voi ajaa vapaasti ja sinä voit ajaa ainakin jos hän on kyydissä.
Maxonjaxo
07:30 01.10.2009
Löyty jo, älkää ettikö enää :)
Maxonjaxon
20:53 30.09.2009
Moikka,

Missä päin on lähin suomea vastaava "AKE" missä voi rekisteröidä auton omiin nimiin (Siirtokilvet?) ja ottaa vakuutuksen?

Tennant
17:03 29.09.2009
Mahtaa olla kiire päästä autosta eroon, esim. rahat loppu.
Maxonjaxon
18:11 28.09.2009
Moikka,

Nyt saattaa olla hieman tyhmä kysymys mutta pakko kysyä silti kun kuullostaa hieman omituiselta tuo tarjoushinta millä autoja myydään.

Esim auton hinta on 21 410.- EUR mutta tarjoushinta on 13 102.- EUR , tarkoittaa mitä? tarkoittaako se todellakin sitä että kampe on lähdössä melkein puolet halvemmalla?!