No siltiki vaikka Suomeen tuotaessa joutuisinkin verot maksamaan ni siltiki se kannattaa ostaa Virosta,koska käytettyjen autojen hinnat ovat paljon halvemmat kuin Suomessa.
Muutamlla tonnilla saapi jo hyvän käyttöauton Virosta ja voihan sen sitten myydä pois Virossa jos sitä ei Suomeen tuo www.tulli.fi sivustoilta kannattaa katsoa autoverotukseen liittyviä asioita.
Jos aikoo tuoda auton ulkomailta Suomeen niin ainakin ennen oli sääntö että pitää myös pystyä näyttämään että on tienannut rahat ulkomailla olessa. Kannattaa katsoa www.vero.fi mistä löytyy kaikki tieto.
Ei sitä kannata Suomesta Viroon roudata,osta Virosta auto ja jos siellä olet yli vuoden niin etköhän saa tuoda auton sen jälkeen Suomeen verovapaasti.
Auton saat kumminki Virosta halvemmalla ku Suomesta.
Mitä jengi puhuu täällä läpiä päähänsä kun ei tiedä mitään ...Niinkuin tuokin yks tuolla: "pitää maksaa alvi ykstyishenkilön??? wtf .
Miksi vastata jos ei todellakaan ole varma asiasta.
Mites tuolle tuonti-autolle nuo verot nykyään lasketaan? Olisin keväällä tuomassa autoa jossa päästöt 252g/km tai noin, vastaavalla moottorilla manuaalilla (mä haen automaatin) on näköään, 246-248g/km. Siis mistäs löytäis edes veikkaus ohjeita veroille?
Haen mä sen kummiskin, kunhan kelit vähän helpottaa