Uusimmat viestit

markku kontio
14:28 20.01.2010
Ota yhteytta niin voimme jutella Olen eestissa asuva elakkeella oleva suomalainen ja voin ehka auttaa tai ainakin neuvoa korvauksitta 00372 580 772 65
Nortsu100
09:39 18.01.2010
No siltiki vaikka Suomeen tuotaessa joutuisinkin verot maksamaan ni siltiki se kannattaa ostaa Virosta,koska käytettyjen autojen hinnat ovat paljon halvemmat kuin Suomessa.
Muutamlla tonnilla saapi jo hyvän käyttöauton Virosta ja voihan sen sitten myydä pois Virossa jos sitä ei Suomeen tuo
www.tulli.fi sivustoilta kannattaa katsoa autoverotukseen liittyviä asioita.
viitesuoja
22:40 15.01.2010
Jos aikoo tuoda auton ulkomailta Suomeen niin ainakin ennen oli sääntö että pitää myös pystyä näyttämään että on tienannut rahat ulkomailla olessa. Kannattaa katsoa www.vero.fi mistä löytyy kaikki tieto.

Nortsu100
11:37 15.01.2010
Ei sitä kannata Suomesta Viroon roudata,osta Virosta auto ja jos siellä olet yli vuoden niin etköhän saa tuoda auton sen jälkeen Suomeen verovapaasti.
Auton saat kumminki Virosta halvemmalla ku Suomesta.
jokke69
22:52 14.01.2010
Mitä jengi puhuu täällä läpiä päähänsä kun ei tiedä mitään ...Niinkuin tuokin yks tuolla: "pitää maksaa alvi ykstyishenkilön??? wtf .
Miksi vastata jos ei todellakaan ole varma asiasta.
Veikko107
20:39 10.01.2010
Mites tuolle tuonti-autolle nuo verot nykyään lasketaan? Olisin keväällä tuomassa autoa jossa päästöt 252g/km tai noin, vastaavalla moottorilla manuaalilla (mä haen automaatin) on näköään, 246-248g/km. Siis mistäs löytäis edes veikkaus ohjeita veroille?
Haen mä sen kummiskin, kunhan kelit vähän helpottaa
veslaa6
09:53 09.01.2010
ei tarvitse lisätä mitään alv jos et ole virolainen yritys