kylla on mahdollista saata toiset kilpit tai sitten jos osta auto kaupasta tartusta sitten voi olla vielä saksa kilpit ja paperit että voi otta suomessa heti rekistreri.... voin audata jos ongelma a maanantaisin on ARK virossa kinni ja parempi on käytä tiistai- lauantai välillä
jos joku tarvitse apua voi kysitä lookingforanswers@hot.ee
Minul on Haja kooliga küll ainult positiivsed kogemused. Suhtumine meeldiv ja õpilasi toetav. Õpetaja Aivari tunnid olid alati huvitavad ja lõbusad. Sai teooria hästi selgeks . Sõiduõpetajaks oli Helmut. Ta on küll üsna range ,aga selgitab hästi ja konkreetselt, pole mingit pikka jahumist . Eksamitega sain enda arvates ka hästi hakkama. Enne teooriaeksami käisin veel teste lahendamas ja eksamil oli üsna lihtne.
Soovitan küll Hajasse minna. Nüüd jääb teha veel lõppastmekoolitus!
ostin virosta elämäni ****imman auton. Autoon tehty kaikenlaisia virityksiä, että pysyy kasassa kuukauden. Sitä mukaa kun osia on vaihdettu, niin huomaa, että juuri vaihdettu osa onkin vaihdettu juuri paikoilleen. Eli toimivia osia on vaihdettu huonompiin. Mukanani oli tällä keskustelupalstalla itseään mainostava veijari. ***jareita kaikki siinä maassa. Kehui vielä, että tähän myymään voi luottaa... No, nyt luotettava myyjä on tehnyt jo yli 3000 euron laskun autohuoltoihin.
eli jos ostan firmalle alv vähennys kelposen auton virosta, esim. 10000€ +20%alv = 12000,
maksan siitä 10000€, onko se sit niin että maksan normaalin autoveron suomeen enkä muuta?
entä ku myyn sen suomessa, sitten joudun maksaa alv:in?