Land Rover Defender 90 2.5 TD5 90kW

Tyyppi: maastoauto
Rekisteröity: 01/2007
Moottorintyyppi: 2.5 TD5 (90 kW)
Polttoaine: diesel
Mittarilukema: 167 000 km
Vetotapa: neliveto
Vaihteisto: manuaalivaihteisto (R380)
Väri: tummanvihreä metalliväri (Tonga Green)
Rekisterinumero: 83Z...show reg. nr
Sarjanumero (VIN): SALLDV...show VIN
Hinta: 18 000 EUR
ALV 0% (no VAT accrue)
248EUR/ month
down payment 0 EUR
residual value (25%) 4500 EUR
No comprehensive insurance required
QRHaluan lisätietoja | Suosittele kaverille | Vertaile | Tallenna auto | Inappropriate ad

Tekniset tiedot

Kori

istuinpaikkoja:2
ovien lukumäärä:3
pituus:4077 mm
leveys:1790 mm
korkeus:2037 mm

Polttoaine

polttoaine:diesel
polttoainetankki:60 l
polttoainekulutus kaupunkiajossa:10.8 l/100km
polttoainekulutus maantieajossa:10.2 l/100km

Akselit

akselien määrä:2

Moottorintyyppi

teho:90 kW
huippunopeus:130 km/h
moottorin tilavuus:2495 cm³

Painot, mitat

omapaino:1900 kg
kokonaispaino:2550 kg
kantavuus:650 kg
jarrullinen peräkärry:3500 kg
jarruton peräkärry:750 kg
akseliväli:2360 mm

Muut tiedot

Viron rekisterissa, katsastus voimassa: 05.2020
Tuotu: Belgia
Ajoneuvon sijaintikunta: Tallinn, Viro

- TD5 mootoriga Defenderite viimane tootmisaasta. Toodud Belgiast, Eestis alates 03.2010. Minu käes alates 09.2014. Infot läbisõidu, omanikevahetuste, tehniliste andmete ja tehnoülevaatuste ajaloo kohta saate vaadata siit: https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf. Infot kindlustusjuhtumite kohta saate kontrollida siit: https://www.lkf.ee/et/kahjukontroll (seisuga 20.08.2019 liiklusjuhtumeid selle autoga ei ole).

Kõik hooldused manuaali järgi: iga aasta oktoobris kütuse-, tsentrifugaal-, õhu- ja kütusefilter, õli mootoris (ca 300 eur koos tööga)
- iga teise aasta oktoobris lisaks eelnevale õlid difrites, vahe- ja käiguskastis (+200 eur koos tööga). Lisandus hulk tegevusi manuaali järgi (jahutus- ja pidurivedelik, generaatoririhm jne, kuid need korralised). Käigu-, vahekasti ja difrite õlid vahetatud 2018. aasta mais, seega järgmine 2020. Kõik õlid Castrolilt. Eelmisel aastal vahetatud jahutusvedelik, mais 2019 pidurivedelik). Mootoriõli ja kõik filtrid vahetatud 7.08.2019, k.a. mootori õlipumba polt, mis on TD5 mootoril ohukoht.

Auto on seni olnud igapäeva kasutuses aastaringselt. Eelmisel suvel otsustasin autot värskendada (üle 10 aastat sõitnud auto probleemsed kohad), aastaga on auto viidud praktiliselt ideaalsesse seisukorda. Kõik hooldused ja tööd teostatud ühes töökojas ühe meistri poolt:

1) Mootor: vahetatud kaane-, karteri- ja tagaküljetihend, lisaks 'engine wiring harness'. Põhjuseks oli tehnoülevaatuselt läbikukkumine õlise mootori tõttu. Vahetuse järel mootor kuiv ja puhas. Mootorit ei ole tuunitud. Lisaks vahetatud MAF sensor ja eelsüüteküünlad. Augustis 2019 õlipumba polt, õli ja filtrid.
2) Sillad: vahetatud poolteljed, flantsid, veovõllid, kuullaagrid ja tagumine kardaan. Põhjuseks lõtkud, mis vahetuse järel on kadunud. Lõtkud difrites minimaalsed, käiguvahetuse järel jõu ülekanne sujuv.
3) Vedrustus: vahetatud vedrud, amordid, rooli stabilisaator, silla ja raami ühenduskohtade puksid, liigend 'A-frame ball joint'. Põhjuseks oli pidevalt tühjana sõitva auto väsinud vedrustuse jäikus, mis muutus uute originaalseadistusega osadega asendamisel oluliselt mugavamaks.
4) Kütusesüsteem: vahetatud paagisisene kütusepump, -voolikud, -filtri ühenduskorpus.
5) Pidurid: vahetatud kõik ketad, klotsid, tagumised sadulad, pidurivoolikud torudest sildadele, piduri peasilinder. Põhjuseks oli läbikukkumine tehnoülevaatuselt ebapiisava pidurdusjõu tõttu tagumises sillas. Esisilla pidurikettad perforeeritud.
6) Turvalisus: originaalistmete asemele paigaldatud Sparco ERGO LF istmed suuruses M ja L. Istmed on FIA sertifitseeritud. Peamiseks põhjuseks oli parandada külglöögikaitset avarii korral. Istmed hoiavad autosolijaid tugevalt kinni tänu kõrgetele külgtugedele ja kaitsevad pead ( B-samba poolset meelekohta).
7) Mugavus: paigaldatud aku lüliti nagu veoautodel ja akulaadija ots istmekarpi, et aku laadimiseks ei peaks istet maha võtma (Defeneris on aku istme all). Pagasiruumis pingid ja inglise Exmoor Trimi valmistatud tööriistade jm kraami kott. Originaalrooli asemel adapteriga sportrool Sparco 353, millega on palju mõnusam sõita ja roolimine ei tundu enam nagu bussi või veoauto roolis. Lisaks võimaldab mugavalt siseneda ja väljuda Sparco istmete kõrgete külgtugedega. Siduri pedaalile paigaldatud tugevam vedru, mis teeb Defenderi raske siduri sõiduautolikuks.
8) Tuled: kõik tuled vahetatud LEDide vastu. Soovi korral paigaldame originaalid. Katusel 54-tolline LED bar, hoidikud inglismaa käsitöö GRP4x4, kinnitub 4 poldiga vihmarennide külge. Soovi korral võtame maha.
9) Välimus: auto esiosale paigaldatud Series-tüüpi esituleümbrised ja esivõre. Tulede raamid värvitud autoga sama värvi, signaaliavadele paigaldatud inglise käsitöö võred Uproar4x4. Kõik LED tuled ees/taga lahendatud samas stiilis Smoked (tumehallid). Täkke tõttu vahetatud esiklaas ja selle tihend. Uus esiklaas on jätkuvalt elektrilise soojendusega (klaasi sees peenikesed traadid, kuivatab uduse esiklaasi sekunditega). Samuti ära vahetatud juhi ja kõrvalistuja küljeklaasid kriimude / väsinud välimuse tõttu.
10) Korrosioon: lukusüdamikud, esibamper ja mõned muud osad olid roostes või oksüdeerunud ja said värvitud või vahetatud uute vastu (lukusüdamikud koos võtmetega originaal LR). Tagumine bamper puhastatud, krunditud ja värvitud. Kärukinnitus puhastatud ja värvitud pulbervärviga. Auto värv on Tonga Green ning see on väga hästi säilinud. Ainult mõnes kohas on oksüdatsiooni. Kõik välimised poldid vahetatud Nakatanenga roostevaba poltide vastu, mida kasutati ka Defender 2018 Limited Edition V8 tootmisel. Laepolster on välja võetud ja hoiustatud soojas/kuivas kohas (tuleb kaasa).
11) Korrosioonitõrje: juunis 2019 teostatud roostetõrje põhjale Termakis ainega Tectyl. Töö väga kvaliteetne, tegija head mainet näitab mh järjekorra pikkus (2-4 kuud).
12) Keraamiline kaitsekiht värvile: auto on poleeritud Rotermanni autopesulas, tehtud keraamilise vaha kaitse ainega CeramicPro.
13) Matid: autos ära vahetatud kõik kummimatid ees, istmete all ja pagasiruumis (originaalid).
14) Rehvid: autol all rehvid Cooper Discoverer M+S (naelte paigaldamise võimalusega). Mustrisügavus kannatab sõita veel ca 3 hooaega. Kaasa uueväärsed talverehvid Nokian Hakkapeliitta LT2. Mõlemad komplektid suuruses 235/85/r16. Teiseks originaalmõõduks on deklareeritud 265/75/r16. Sobivad ka 255/85/r16 ja äärmisel juhul 285/75/r16, kuid viimane eeldab üldjuhul väikest tõstet).

Autol pole kunagi olnud vintsi ega snorklit. Ei ole käinud vees/mudas. Offroad ainult põllu peal sõitmise tasemel.

Auto originaalsust ei ole rikutud, kõik välimuse ja salongi muudatused on tehtud olemasolevate aukudega. Puuritud ainult 2 auku istmekarpi (vt punkti 7) ja 4 auku veerennidesse (vt punkti 8). Originaalseisund taastatav ca 2 tunniga.

Auto pealt ei ole raha kokku hoitud. Põhjus, miks otsustasin auto peale nii palju kulutada, on väga heas korras mootor, käigukast, kere ja raam. Ei oodanud, et kulub nii palju, ja püüan osa rahast tagasi saada läbi müügi. Auto seisab maa-aluses garaažis ja müügiga ei ole kiiret, seega palun madalaid pakkumisi mitte teha. Küll aga olen huvitatud näitama autot reaalsetele huvilistele ja hinna osas saab läbi rääkida mõistlikes piirides, sh kui soovite loobuda osaliselt või täielikult järelturu varustusest (istmed/rool, LED tuled). Hind originaalvarustusega 16 000 EUR.

Myyjä

HM

Buyer assistance

Check vehicle's condition and history records!Check now
248EUR/ month
down payment 0 EUR
No comprehensive insurance required
Land Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kWLand Rover Defender 90 2.5 TD5 90kW