Muut

Auton liisaus Suomeen?

jsep
14:53 15.07.2007

Onnistuisko auton liisaus Virosta Suomeen ajeltavaksi?

js
Lastu
17:59 03.08.2007
Suomessa ei suomen kansalainen saa ajaa muuhun maahan rekisteröityä autoa. Piste. Jos poliisi pysäyttää niin pamahtaa autoverot välittömästi maksuun. Saa korjata jos olen väärässä.
terentii.fi
01:46 01.09.2007
Saa Suomessa suomalainen ajaa ulkomaille rekisteröityä autoa jos itsekin asuu ulkomailla.

Liisaus ETA-alueelta onnistuu käsittääkseni yrityksille.
paul-
21:14 05.09.2007
"Suomessa ei suomen kansalainen saa ajaa muuhun maahan rekisteröityä autoa. Piste. Jos poliisi pysäyttää niin pamahtaa autoverot välittömästi maksuun. Saa korjata jos olen väärässä."

Kyllä saa jos auto on rekisteröity yritykselle mikä toimii virossa tai jos ko. henkilö on eestin kansalainen.
no name
17:51 16.10.2007
Mikäli Virolainen yhtiö liisaa Virolaisesta leasingyhtiöstä auton suomalaiselle henkilölle joka asuu ensisijaisesti suomessa mutta on osoite myös Virossa, saa suomalainen ajaa rauhassa.
Olen ajanut yli vuoden, ollut ratsioissa useita kertoja, käynyt ulkomailla, koskaan kukaan ei ole puuttunut asiaan.
ei nimmee
19:41 05.12.2007
Elikkä siis jos meikäläänen pistää toisen asumisosootteen anopin työ viroon ja ostan auton sielä, niin voin huoletta ajella suomes viron rekkareis olevalla autolla... ????