Kas keegi oskab soovitada kus antud autol teha ketivahetus? Viking motorsit väldin kuna nendega on ebameeldivad kogemused. Teine esindus Salome seda tööd ette ei võtnud.
Põhimõtteliselt võid uurida ka Pilot Motorsist - Alfa Romeo on viimasel viieteistkümnel aastal palju kasutanud GMi mootoreid, seega seal peaks kogemusi olema.
Lisaks uuri TRK Värvid - spetsialiseerunud itaalia autodele sh. Alfa Romeo, seega omavad kogemust GMi toodanguga.
Mida pikem on hooldusvälp, seda lühem on keti eluiga. 135000 on tänapäeval täiesti tavaline, kui järgida esinduse välpasid.
Soe soovitus on valida töökoda, kes kasutab originaal varuosa ja suudab ka garantii anda.
B-kati komplektid on väga kõikuva kvaliteediga.
selge see et õlituse ja õlikvaliteet mängib suurt rolli asja juures.
Enne oli sellel 2,2 direct mootoril viga pingutajas, mis just ilmselt õlituse nõrkkuse tõttu kinni jäi ja siis kett hüppas hamba üle.
opelil vanad vead uuel mootoril?
Z22yh oli jah suht õnnetu mootor, alguse aastatel oli vigane pinguti, aga alates 2007 aastast, kui välp läks 30000 km peale, siis kulusid ka ketid, tihti juba alla 100000km läbimist olid need niipalju pikemad, et pöördesse ei läinud. Lisaks veel kullahinnaga kõrgsurve pump, mis kestis ainult paar aastat.
Teemaalgataja mootor on tegelikult suht vastupidav, kui õliga ei koonerda.
kui ise teed siis küll, aga kui lasta raha eest lahti kakkuda, siis selline ehkupeale minek on küll lauslollus, aga kui kohe müüki, siis jälle arusaadav
Ise ei tee ja kohe müüki ka ei lähe. Ketipingutile ligipääs pidi olema kordades lihtsam kui keti enda vahetus. Räägin vaid seda mida esindus rääkis. Võibolla tõesti siis mõtekas ikka lasta kett ära vahetada.
no kui auto väärib edasist pidamist, siis on alati targem teha max tööd- pärast endal rahulikum olla. üksikute juppide kaupa autot remontides jäädki remontima, lisaks lõpuks rahakulu tunduvalt suurem.
See tahab nõuetele vastavat õli ja/või kord aastas õlivahetust. Pinguti kannatab ise ära vahetada või siis ükskõik millises endale sobivas töökojas. Carringuga endal kahjuks positiivsed kogemused puuduvad kuid võib olla on see minu probleem, et olin liiga nõudlik.
karvanejakole - eks iga situatsioon on erinev, selle auto puhul saab tõesti nii, aga tahaks näha vennikest kes laseks sellise töö teha audi 3. diisli puhul
ei pea. sidurit vahetades võid vabalt vana survelaagri jätta. hammasrihma vahetades saab ju vanad rullikud ja veepumba (sõltub autost) tagasi panna. ketti vahetades kõlbab vana pinguti ka. isegi genekarihma võib vana jätta, sest seda aega pärast vahetada küll. saab ka ühe ratta pidurikotside või ketta vahetusega hakkama. amordi vahetad ära ja teise vahetuseni on ilmselt veel mitu tuhat km aega. šarniirid, rooliotsad, kondid jne on kõik võimalik ühekaupa vahetada, sest teine pool ju veel ei loksu. ühe süüte- või eelsüüte küünla saab ära vahetada, lähi- kaugtules ainult ühe pirni, mis parasjagu läbi on jne. keegi ei keela remontida ainult seda osa, mis remonti vajab.
Pidasin veel nõu Opelaasiga. See ketipinguti vahetus tundub ajutine variant pigem. Nüüd on küsimus kas tellida mõlemad ketid ja vahetada. Seal nii pingutikett kui balansiirkett. Hindadeks siis vastaval 180€ ja 147€. Vast mõteks ikka mõlemad ära vahetada kui selline töö juba teha. Saab äkki muretumalt sõita.
Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen
Keskustelupalstan säännöt
Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
On kielletty:
Myydä tai vaihtaa
Mainostaa suoraan
Poiketa aiheesta
Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
Toistaa aiheita tai viestejä
Sivuuttaa tavaamissääntöjä
Kirjoittaa viestejä eri nimillä
Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
Isojen kirjaimien turha käyttö
On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.