Remont ja hooldus

Opel insignia,2012, 2.0 turbo bensiin ketivahetus

vanaisa100
20:27 11.09.2019
Tere

Kas keegi oskab soovitada kus antud autol teha ketivahetus? Viking motorsit väldin kuna nendega on ebameeldivad kogemused. Teine esindus Salome seda tööd ette ei võtnud.
jourma
20:50 11.09.2019
Esindustest jääb veel Autospirit OPEL (endine) Amserv. Aga seda ma ei soovitaks. Seal osatakse raha võtta ka nende asjade eest mida nad ei tee.
Oplin
21:20 11.09.2019
Miks arvad et vaja mootoril ketivahetust. Mis sümptomid ja läbisõit. Sama moto vist ka usakatel GM toodang kasutusel. Ehk abi Sõpruse pst US Carist.
vanaisa100
21:28 11.09.2019
Auto läbisõit 135 000km. Külmalt käivitades on keti kõrinat kuulda.
Saabinahk
22:21 11.09.2019
Uuri ka Ssaabi tegijaid vist ka sama moto
mati1222
23:47 11.09.2019
ketil peaks nagu mingid pingutid ka olema. äkki need ei rakendu kohe
vanaisa100
11:10 12.09.2019
Küsisin pakkumist US Carist. Hetkel ootan vastust. Ainuke koht kes töö ette võtaks on hetkel Opelaas, sooviks mõne koha veel võrdluseks saada.
oopeliants
12:10 12.09.2019
Grandmaster B
14:31 12.09.2019
Põhimõtteliselt võid uurida ka Pilot Motorsist - Alfa Romeo on viimasel viieteistkümnel aastal palju kasutanud GMi mootoreid, seega seal peaks kogemusi olema.
Lisaks uuri TRK Värvid - spetsialiseerunud itaalia autodele sh. Alfa Romeo, seega omavad kogemust GMi toodanguga.
olevvv
15:19 12.09.2019
Miks Forss ei kõlba? VAG ja Opel on nende spetsialiteet.
vanaisa100
15:43 12.09.2019
Forss ei remondi opeleid, küll aga saab sealt varuosi tellida. Läheks hea meelega sinna muidu.
marko_gls
15:54 12.09.2019
Opelaas vast mõistlikum, annab samamoodi garantii.

Olen ise seal vahetanud kunagi vectra c z22se ketti ja jäin rahule. Hinnavahe esindusega oli siis 50%
no
20:38 12.09.2019
135 tuhande pealt ei vaja ükski kett vahetust kui pole ära hooratud mootor ilma õlita
.
21:09 12.09.2019
autodel jah ei vaja.
Kpl
22:02 12.09.2019
Neid autosid on teisigi mis vajavad ketti vahetust nii vara ja varemgi veel.
eelmisele
06:18 13.09.2019
Õpi käänama- kett, keti.
Kunnnn
08:10 13.09.2019
Mida pikem on hooldusvälp, seda lühem on keti eluiga. 135000 on tänapäeval täiesti tavaline, kui järgida esinduse välpasid.
Soe soovitus on valida töökoda, kes kasutab originaal varuosa ja suudab ka garantii anda.
B-kati komplektid on väga kõikuva kvaliteediga.

selgeltnägija valerka
08:27 13.09.2019
kuulaks huviga keti eluea suhet hooldusvälba pikkusse, aga paluks teaduslikku tõestust, mitte kellegi märga unenägu
.
08:58 13.09.2019
no oli ju ka vw oma kettidega hädas hooldustest sõltumata. kui kett tehakse tatist ja kaltsudest, siis ta ei kestagi. muidugi võib ka pinguti jamada.
Kunnnn
09:49 13.09.2019
Kuulaks huviga kuidas pikem õlivahetus välp ei muuda keti eluiga ja paluks teaduslikku selgitust mitte hülgemöla.
vulvuumiis
12:15 13.09.2019
selge see et õlituse ja õlikvaliteet mängib suurt rolli asja juures.
Enne oli sellel 2,2 direct mootoril viga pingutajas, mis just ilmselt õlituse nõrkkuse tõttu kinni jäi ja siis kett hüppas hamba üle.
opelil vanad vead uuel mootoril?
Kunnnn
14:07 13.09.2019
Z22yh oli jah suht õnnetu mootor, alguse aastatel oli vigane pinguti, aga alates 2007 aastast, kui välp läks 30000 km peale, siis kulusid ka ketid, tihti juba alla 100000km läbimist olid need niipalju pikemad, et pöördesse ei läinud. Lisaks veel kullahinnaga kõrgsurve pump, mis kestis ainult paar aastat.
Teemaalgataja mootor on tegelikult suht vastupidav, kui õliga ei koonerda.
vanaisa100
17:56 13.09.2019
Proovin õnne kõigepealt ketipinguti vahetusega, ehk on abi sellest. Auto Eestist uuena ostetud, õlivahetused tehtud iga 15 000km tagant.
selgeltnägija valerka
18:28 13.09.2019
kui ise teed siis küll, aga kui lasta raha eest lahti kakkuda, siis selline ehkupeale minek on küll lauslollus, aga kui kohe müüki, siis jälle arusaadav
vanaisa100
18:37 13.09.2019
Ise ei tee ja kohe müüki ka ei lähe. Ketipingutile ligipääs pidi olema kordades lihtsam kui keti enda vahetus. Räägin vaid seda mida esindus rääkis. Võibolla tõesti siis mõtekas ikka lasta kett ära vahetada.
.
18:48 13.09.2019
no kui auto väärib edasist pidamist, siis on alati targem teha max tööd- pärast endal rahulikum olla. üksikute juppide kaupa autot remontides jäädki remontima, lisaks lõpuks rahakulu tunduvalt suurem.
selgeltnägija valerka
19:13 13.09.2019
kui rohkem süübida siis sellel mootoril võib tõesti proovida pinguti vahetusega, kuna see käib keermega välja, seeha midagi lahti kakkuma ei pea

http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-chain-o
n-vauxhallopel-insignia-2-0-turbo-4x4/
Jesper345
19:29 13.09.2019
See tahab nõuetele vastavat õli ja/või kord aastas õlivahetust. Pinguti kannatab ise ära vahetada või siis ükskõik millises endale sobivas töökojas. Carringuga endal kahjuks positiivsed kogemused puuduvad kuid võib olla on see minu probleem, et olin liiga nõudlik.
karvanejakole
11:33 14.09.2019
Punktile, et siis igal remondivajadusel on mõistlik 100% KÕIK osad välja vahetada?
selgeltnägija valerka
12:30 14.09.2019
karvanejakole - eks iga situatsioon on erinev, selle auto puhul saab tõesti nii, aga tahaks näha vennikest kes laseks sellise töö teha audi 3. diisli puhul
.
12:32 14.09.2019
ei pea. sidurit vahetades võid vabalt vana survelaagri jätta. hammasrihma vahetades saab ju vanad rullikud ja veepumba (sõltub autost) tagasi panna. ketti vahetades kõlbab vana pinguti ka. isegi genekarihma võib vana jätta, sest seda aega pärast vahetada küll. saab ka ühe ratta pidurikotside või ketta vahetusega hakkama. amordi vahetad ära ja teise vahetuseni on ilmselt veel mitu tuhat km aega. šarniirid, rooliotsad, kondid jne on kõik võimalik ühekaupa vahetada, sest teine pool ju veel ei loksu. ühe süüte- või eelsüüte küünla saab ära vahetada, lähi- kaugtules ainult ühe pirni, mis parasjagu läbi on jne. keegi ei keela remontida ainult seda osa, mis remonti vajab.
vanaisa100
13:44 16.09.2019
Pidasin veel nõu Opelaasiga. See ketipinguti vahetus tundub ajutine variant pigem. Nüüd on küsimus kas tellida mõlemad ketid ja vahetada. Seal nii pingutikett kui balansiirkett. Hindadeks siis vastaval 180€ ja 147€. Vast mõteks ikka mõlemad ära vahetada kui selline töö juba teha. Saab äkki muretumalt sõita.
vanaisa100
22:45 09.10.2019
Mõningad pildid ka

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

Keskustelupalstan säännöt

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

Vastaa viestiin

Kuvat + lisää kuvia