Ostuabi

Skoda Superb ja Octavia valikul

Arco100
13:43 13.03.2019
Tere.
Sooviksin osta Skoda Superbi või Octavia. Hinnaga kuni 16000 Esimene eelistus oleks tegelikult Superb, kuid valik väga väga väike. Valikut kitsendab kindlasti ka soov saada manuaalkäigukasti, kuna DSG kasti ei soovi. Octavia probleem on valikul see, et enamus olematu lisavarustusega. Isegi kõige tavapärasemad lisad puudu. Kui eelnev hetkeks kõrvale heita, siis põhiküsimus, missugust mootorit eelistada? Parema meelega valiksin bensiini, et vältida probleeme DPF filtritega jms. mida diislit kimbutavad. Ma muidugi täpselt ei tea, kui probleemsed üldse diislid on.
Sooviksin "lollikindlamat" mootorit, mis ei oleks üleliia "janune" ja mida on soodne ja lihtne hooldada ja remontida.

Supeb diislid:
1.6 TDI 77 kW
1.6 TDI 88 kW
2.0 TDI 103 kW
2.0 TDI 110 kW
2.0 R4 TDI 125 kW
Mida eelistada ja mida kindlasti vältida?

Superb Bensiin:
1.4 92 kW käidud ka proovimas, kuid tundus liialt jõuetu
1.4 110 kW
1.8 118 kW väga suure kütusekuluga. Linnas üle 10L/100km
1.8 132 kW

Octavia Diisel
1.6 66 kW
1.6 77 kW
1.6 81 kW
2.0 TDI 110 kW
Mida eelistada ja mida kindlasti vältida?

Octavia bensiin: Üldiselt 1.0 ja 1,2 mootorit ei soovi, kuna olen aru saanud, et nendega üksjagu probleeme. Kui 1,4 superb oli jõuetu siis 1,0 või 1,2 octavia ei saa parem olla? Kahjuks enamuse müügil olevatest just 1,2 Paljud ka gaasi pealt (CNG). On see hea kombinatsioon?
1.0 TSI 85 kW
1.2 TSI 63 kW
1.2 TSI 77 kW
1.4 81 kW
1.4 TSI 103 kW
1.8 132 kW

Ehk olenevalt lõplikust valikust, kas Superb või octavia ja kas diisel või bensiin, siis missugust mootori valikut eelistada ja miks ning missugust oleks soovitav välistada ja miks?
Ette tänades


vänto
14:55 13.03.2019
Sinu püstitus ja saadaolevad lahendused viivad selleni, et sa ostad lõpuks mingi teist marki masina:)
marten1909
15:17 13.03.2019
mõlemad tööautod,ennem omasin 1,6tdi-77kw jettat,väga öko ja mootor hea,240000 probleemi vabalt,nüüd octavia 1,0bens-85kw 70 000 kellal ja pole probleeme olnud,keskmine kulu 6,0,jalg suht raske ka,tõmbab käru ja muidu ok auto,mõlemad manuaalid
dacia logan
15:18 13.03.2019
Kõigepealt tee kindlaks mis suuruses autot osta soovid. Need on 2 suhteliselt erinevat autot. Ka erineva koostekvaliteediga. Superbil kapott käib amordiga üles. Octaviale pead panema ise kapoti ülalhoidmiseks kangi alla jne... See vahe on palju suurem kui nii pealtnäha tundub ja on ka paljudes pisiasjades mida esialgu nagu ei märkagi. Superb pakub vaiksemat ja suuremat salongi ning paremaid materjale.

Octavia on suureks puhutud Golf, mida on natuke kohitsetud. Superb on "rebadgetud" Passat. Kui Superbi sisse istud siis ilmselt enam Octaviat ei soovi. Aga Istu Astrast Insigniasse ja tagasi ning tulemus sama. Vahe on päris tuntav. Kui C segmendi auto panna varustust täis, oleks nagu ikka kuskilt midagi vajaka. C ja D segmendi vahe on minuarust tunduvalt suurem isegi kui D ja E segmendi vahe. Osad D-d on peaaegu juba samasuured kui mõni E segmendi auto ja varustuses ka alla ei jää.

VAG-i diislid on üsna töökindlad ja üli ökonoomsed kui kerimata isendi saad. Suvel võid käia 100km kaugusel ujumas iga päev ja rahakotile ei hakka. Bensukat on kerimata isendit muidugi tunduvalt lihtsam saada. VAG-i puhul eelistaks ise diislit. DPF-i mured on ikka seal 10 aasta vanuste rontide maailm.
AntiOpel
15:21 13.03.2019
Miks vänto arvab, et inimene ostab mingi muu margi? Aga esimese asjana tuleks endale selgeks teha, kas soov on osta bensukas või diisel. DPF-i iseenesest kartma ei pea. Kui sõidad linnas, siis aeg-ajalt ei tee halba järsemad vajutused ja mõni pikem ots maanteel. Auto peab saama teha puhastustsükli läbi. Bensukaga on ükskõik, kus sa sõidad. Ise valiksin ilmselt bensuka.
Mul on olnud 1.8TSI 118kw 2009a masin, DSG kastiga. Oli väga okei auto, lõpuks hakkas suurema läbisõidu peal (180 000 juures oli vist) õli sööma veits, aga muidu väga etteheiteid ei olnud, mõned elektroonikakalad, aga muidu ok. Kütusekulu oli 10 liitri kandis, enamus aja pigem ikkagi alla selle. Maanteel sai 6 liitriga ilusti hakkama.
Nüüd sai abikaasale soetatud uus 1.5TSI 110kw DSG isend, seni väga rahul. Midagi vastupidavuse vms kohta öelda on keeruline, kuna auto on nii värske. Kütusekulu praegu 6-7 liitri vahel, see siis keskmiselt. Enamus sõite olnud Tallinnas ja selle lähiümbruses. 110kw liigutab seda suurt kerekolakat üllatavalt reipalt, kartma ei pea, et uimane oleks.
Sinu eelarve juures viimase põlve autot enam ei saa, aga saab küll eelmise põlve faceliftiga isendi. Kiire sirvimise tulemusena jäi silma need isendid:
https://www.auto24.ee/used/3050789
https://www.auto24.ee/used/2799100

Ei oma kummagi autoga mingit sidet ega seost, lihtsalt jäid silma.
Octavia on ka OK auto, aga Superb on ikka asjalikum- mugavam, ruumikam, sõita vaiksem jne.
k...
19:25 13.03.2019
Ma küll seda vana Passatti ei igatseks ja selle alla 16 kilo panna. Mul on saada 17 k eest universaal Superb, 2,0 Tdi ja DSG. Ja esiklaasisoojendus ilma ribideta. Läbisõit 150 th, see on veel ok. Veel mõtlen, tahan bensukat kuid neile ei saa normaalset automaati. Ford pakub ka Mondeole 1,5 bensiini, seda looma ka veel ei tunne aga silm jäi peale.
.
20:13 13.03.2019
Pole selge superbi mingi kolakas,vaata tühimassi. Pigem mulliks puhutud.
...............
06:35 14.03.2019
Milline sinuarvates see esiklaasi soojendus on ? Vajutad nuppu ja suunab kogu õhu esiklaasile ?(mis on 90% autodel olemas) Esiklaasi soojenduseks nimetatakase elektrilist esiklaasisoojendust, klaas millel traadid sees, ja neid autosi on väga vähe, jah, mõnel on all ääres paar traati et kinnikülmunud luuad lahti saaks.
Täpsemalt
07:39 14.03.2019
Vagil on olemas infrapuna klaasisoojendus. Seal see ei ole ühtegi traati ega joont. Klaas ise üldiselt väljast tundub natukene punakas-pruunikas. Kui pole asjadega kursis, siis palun mitte tuututada tühja. Seda on saada Skoda, Seat, VW, Audi, Porsche jne jne. Olgem maailmaga kursis. Ford pakkus traatidega esiklaasi soojendust juba 90-te keskel. Näituseks olen omanud Escort RS2000 aastast 1997, millel asi olemas. Samuti praegu olemas traatideta lahendus Golf 7 näol.
võrrile
07:49 14.03.2019
Mõni peaks siirduma kaasaega. Vanasti oli mõtlemine, et mootor pidi olema vähemalt 2.0 sest siis suutis see liikuda.
Täna 1,4T on väga okei lahendus. Rääkides Škodast, siis 1,4 on üldiselt 110kW ja annab 250 Nm väänet DSG 0-100 on 8,8s. Absoluutselt pole halb tulemus tavapärasele liiklejale. Linnas sõidab, maanteel teeb ka möödasõitu.
Võttes võrdluseks liiklusvoo märja unenäo (E46) sarnase võimsusklassi (näiteks 320i), siis 125 kW juures pakub see väänet 210 Nm ja 0-100 automaadi puhul 9,3 s. Ehk siis teismeliste unistatud bemm pole parem, ometi on füüsiliselt väiksem.
Ilkuge nüüd, aga tavatarbijale on 1,4T piisav. Kes tahab kiiremat valib 2.0T.
Tõenäoliselt enamus kommijaid ei suuda ise veel autot ostagi ja nühib alles koolipinki.
vähemalt 1,6
08:01 14.03.2019
On kogemusi 1,2 turbo 81kw. mootoriga, nimelt kui sõidad üksi või kahekesi, siis on veel okei, aga kui tahad sõita nelja või viiekesi no siis peab ootama millal tuul vaibub.
PS
09:46 14.03.2019
"Täna 1,4T on väga okei lahendus. Rääkides Škodast, siis 1,4 on üldiselt 110kW ja annab 250 Nm väänet DSG 0-100 on 8,8s. Absoluutselt pole halb tulemus tavapärasele liiklejale. Linnas sõidab, maanteel teeb ka möödasõitu."

Jah, kunagi oli Sierra 2,8 sama kiirendusega ja tollel ajal oli kõva sõna. :-)

1,4 Skodal on ok, alla selle jäävad ikka lahjaks..
k...
10:36 14.03.2019
Tõesti vist poisikesed mõned alles... Mu oma masin turbodiisel 300 NM väändega, peab ikka väga ettevaatlikult kiirendama muidu käivad veorattad asfaldil tühja, libedal ajal koguaeg. Mis mõtet on sedaviisi kiirendada kui rattal enam pidamist pole. Selliseid uljaid juhte ongi kraavid täis. Mu naise auto kiirendab 11,2 sekiga sajani- muarust täitsa hea tõmbega. Talvel pole sellegagi midagi teha- TCS segab juba vahele.
marita57
20:11 14.03.2019
# Vagil on olemas infrapuna klaasisoojendus. Seal see ei ole ühtegi traati ega joont. Klaas ise üldiselt väljast tundub natukene punakas-pruunikas. Kui pole asjadega kursis, siis palun mitte tuututada tühja. Seda on saada Skoda, Seat, VW, Audi, Porsche jne jne.

Palun kontrolli fakte! Seda infrapuna õnnetust on saada VW ja Audi, aga Škodale pakutakse õnneks veel tavalisi traate. Infrapuna häirivat mobiililevi sedavõrd, et pean 400 euro eest mobiililiidese lisaks ostma, muidu ei saa esiklaasisoojendust. Minge sinnasamusessegi kohta, minu poolest jäävad mõlemad ostmata.
k...
23:10 14.03.2019
Mul on Peugeot peal soojustpeegeldav esiklaas. Tehase raamatus oli juttu, et see vähendab GPS signaali vastuvõtttu. Pole nagu ise tähele pannud. Viimasel Superbil ma soojendusega klaasis traate ei näinud.
AntiOpel
09:58 15.03.2019
Paras nali on see, et infrapuna tehnoloogia häirib mobiililevi. Vb peaks operaatorit vahetama või asjalikuma telefoni soetama?
On naise autol ka see nö infrapuna esiklaasisoojendus peal ja no ei häiri see telefoni kasutamist mitte üks raas. Pole sel Skodal mingeid traate. Vb sõltub mudelist, aga Superbil igatahes esiklaasis soojendustraate pole. Samuti polnud ka mingit kohustust mingit mobiililiidest osta.
Vaatasin praegu ka Skoda konfiguraatorit ja Superbi konfigureerides laseb ilusti panna soojendusega esiklaasi, mingist telefoniliidesest pole juttu.
marita57
10:14 15.03.2019
On paras nali jah, aga kahjuks kurb nali. Tõepoolest Škoda lubab panna esiklaasisoojenduse ilma mingite lisadeta, aga Volkswagenit konfigureerides ei saa, pead mobiililiidese lisaks ostma.
Muide, ka VW Tiguanil on standardis juba peal soojustpeegeldav esiklaas. Vb samuti sõltub mudelist, aga ma teiste VW mudelite vastu huvi ei tunne.

Muidugi ei saa välistada, et see on VAG-grupi sisene otsus, et VW ostjailt tuleb see viimane raha ära võtta, aga Škoda ostjaile võib selle 400 eurot taskusse jätta.

Muokattu 15.03.19 10:16

AntiOpel to marita
10:45 15.03.2019
VW on jah paras ooper. Ja just seetõttu ka Skoda kasuks sai otsustatud, või noh see oli üks suuri mõjutusi, et mida peab tegema, kui tahad VW endale sobivaks komplekteerida. Volkaril oli isegi mingi loogika, et kui tahad lähi-kaugtulede automaatikat, pead võtma katuseluugi v panoraamkatuse...
k...
11:15 15.03.2019
Nüüd tuleb meelde, et ühe VAG linnamaasturi hinnapakkumist komplekteerides panin linnukese kokkuklapitavatele peeglitele. Kui ma polnud elektriga istme reguleerimisega nõus, siis kukkus see linnuke ära. Või midagi sarnast. Peitu pugeva konksuga oli sama asi- pidi miskit muud juurde tellima.
stefan21 to marita
14:50 15.03.2019
Viimastes postitustes on palju väärinfot või praeguseks aegunud infot. Standardis on nii kõige lihtsamal kui ka rikkalikuma varustustasemega Tiguanil/Polol/Golfil soojusisolatsiooniga esiklaas. See ei ole soojustpeegeldav esiklaas. See on lihtsalt elementaarne esiklaas. Traatideta soojendusega ja infrapunakiirgust peegeldav esiklaas on eraldi asi tellitava lisavarustuse nimekirjast. Sisuliselt on tegu õhukese metalse vahekilega klaasi sees. Selle puhul varemalt oli vaja tõepoolest juurde tellida ka mingi telefoniliides (Comfort või Business liides), mis välise antenniga ühendatud. Tänase seisuga VW saksa kodulehe konfiguraatoris sellist nõuet enam pole ei Tiguanil ega Golfil (vaatasin spetsiaalselt tavalise Comfortline näite baasil, millel neid vidinaid standardis pole). Küll aga nõuab see esiklaas peegli taga kaamera olemasolu, mille jaoks piisab, et vihmasensor või seda sisaldav pakett on valitud.
Omast kogemusest tean, et kiirgust peegeldava soojendusega klaasi korral vanemad TomTom tüüpi aknale kinnitatavad navigaatorid vajasid peale sisselülitamist kordades rohkem aega satelliitide leidmiseks. Kui juba piisav hulk satelliite "lukustatud", edasi probleeme pole. Telefonildel GPS signaali leidmisega probleeme pole täheldanud. Telefoni kõnekvaliteedile mõjusid ei ole märganud ka autoga paaritamata telefonide puhul.
Kilega soojendus puhul on plussiks, et kivitäke seda rivist välja ei vii, erinevalt traatidega variandist. Traatidega variant on tugevamate külmakraadidega veidi tõhusam sulataja.
Üldiselt VW-de varustuse võimalused ja sõltuvused muutuvad piisavalt tihti, nii et neid Baltikumi hinnakirjades olevaid varustusnimekirju ja kodulehel olevaid konfiguraatoreid ei saa pimesi 100% usaldada (vist seepärast on need ka tihti eemaldatud :) ). Üldjuhul saab tehasetellimuse puhul päris mõistlikult komplekteerida endale tarvilikud asjad ja kui mõni tehaselisa või -varustuspakett meie väikese turu jaoks tehasekonfiguraatoris hetkel puudub, siis reaalse ostusoovi puhul tehakse see võimalus lahti.
marita57
16:55 15.03.2019
# Üldjuhul saab tehasetellimuse puhul päris mõistlikult komplekteerida endale tarvilikud asjad ja kui mõni tehaselisa või -varustuspakett meie väikese turu jaoks tehasekonfiguraatoris hetkel puudub, siis reaalse ostusoovi puhul tehakse see võimalus lahti.

Võin kinnitada, et ei tehta. Ei tee Seat, ei tee Hyundai. Vähemalt eelmisel kuul ei teinud ükski Volkswageni esindus, kus pakkumist küsisin, mitte mingil tingimusel mitte ühtegi muudatust. Muidugi võivad asjad lihtsalt kuu ajaga olla muutunud, aga seda ei saa kuidagi niisama kontrollida. Peugeot oli ainus, millel osa võimalusi lihtsalt pole hinnakirjas väljas - aga ka nemad ees olevat mitte kuidagi muuta ei saa.

Kui keegi oskab öelda konkreetse VW esinduse ja müügimehe nime, kes on nõus müüma esiklaasisoojendusega Tiguani ilma mobiililiideseta, palun andke teada!

Ei tehta neid ka mujal. Alguses lahmitakse, aga pärast tullakse ikka jutuga, et osta ikka see konfiguratsioon, mis kodukal, sest me mitte kuidagi seda muuta ei saa. Olen praegu reaalselt ju endale autot ostmas ja üsna tige selle peale, et sobivat konfiguratsiooni on neetult raske leida.

Ma tõesti ei tulnud selle peale, et võrrelda konfiguratsiooniga kaasas käivaid kohustusi saksa konfiguraatoriga. See, mida siin praegu kirjutasid, on väga hea point kõigile VW ostjaile tulevikus (kahjuks käib jutt Škoda teemas, aga noh, elame üle!).

Eesti VW müüjad igal pool on ka väga hiljuti kategooriliselt keeldunud soojendusega esiklaasi müümast ilma telefoniliideseta. Tulevikus siis teadmiseks - nõudke ilma liideseta ja öelge, et saksa konfiguraator seda ei nõua. See võib olla tõesti ainus argument.

Muokattu 15.03.19 17:00

kurb lugemine
18:35 15.03.2019
Mul on kõik autod viimased 10 aastat olnud mobiililiidesega. Ma ei ostaks elus ei uuena ega ka järelturult autot millel ei ole mobiililiidest. See, et bt telefoniliides on mõnel autol ikka veel lisavarustuses, see on täiesti arusaamatu. Lisaks veel seadusega on telefoniga rooli taga rääkimine keelatud!
Ain12321 to Marita
20:05 15.03.2019
Tunnen jätkuvalt kaasa sellel pikal teel . . . .

Kuidas saab VW sulle müüja asja, mida pole ju isegi hinnakirjas https://www.volkswagenbaltic.eu/tiguan-1801/assets/upload/ti
guan%201801/pricelist/feb/MA_VW_Tiguan_PriceList_A4_EE_29012
019.pdf
.

Ehk oled võtnud ette liiga palju?
Stefan_21
22:30 15.03.2019
Kurvale lugejale: Bluetooth liides on igal juhul niikuinii olemas. Siin on jutt laiendatud võimalustega telefoniliidestest, mille puhul telefon kasutab välist antenni, samuti lisandub juhtmevaba laadimine ning vist ka paar lisa USB pesa. Kangeim variant on eraldi SIM-kaardi pesaga nii öelda sissehitatud telefon.
Ain123-le: VW hinnakirjad pole kunagi olnud ülim tõde. Alati on miskit puudu, vahel ka valesti.
Teemaalgatajale: Lollikindlaim on vast 110Kw nii TSI kui TDI puhul. Manuaalina on neid muidugi harva järelmüügis, aga vähemasti pole nad siis varustuselt päris plangud.
AntiOpel to Musjöö
10:57 16.03.2019
Siin ei ole üldse oluline palgad, riikide suurused jms. Lihtsalt võrreldi konfiguraatoreid. Mis on ka totter, kuna teemaalgatajat huvitas konkreetselt valik Superb vs Octavia, mitte see, mis valikuid pakub VAG Tiguanile ja milline konfiguraator kuskil on.
Marita, Sa muidu hoiad küll karmi joont, et jääks teemasse, aga siin teemas on korras laat lahti läinud. Äkki selle konfiguraatorijutu jaoks oleks mõistlik uus teema luua?

Kas teemaalgataja on otsusele jõudnud või on ta selle möla tõttu ära jooksnud siit juba?

Muokattu 16.03.19 11:18

marita57
11:08 16.03.2019
On õigus, et teema on Škodadest eemale läinud. Aeg-ajalt on hea peeglisse vaadata, kui keegi korrale kutsub.

Muokattu 16.03.19 11:17

Musjöö
11:41 16.03.2019
Miks kustutatakse sõnumeid? Kas sellel kustukummil on endal Vag grupi auto, et pinda käib??? Kirjutasin viisakalt, aga ei sobi ja kustutati ära. Lasteaed.
AntiOpel to Musjöö
12:35 16.03.2019
Ei, see ilmselt kustutati, kuna ei vastanud teemapüstitusele. Inimene kirjutab, lause lõppu paneb kolm küsimärki ja siis mainib lasteaeda. Ehk oleks paslik tagasi minna sinna?
puid alla
19:10 16.03.2019
Skoda on samapalju "pazakäkk" nagu kõik muu laiatarbekaup - pesupulbrist kabrioletini. Lihtsalt mõni pesupulber peseb hästi, mõni kabriolett hoiab hinda. Mõni Skoda sõidab hästi. Mul on kokku 3 tk olnud neid, sõpradega koos ca 8. Diislitega on probleeme vähem kui bensukatega, viimaste kirstunaelaks on DQ200 käigukast (DSG, kuiva siduriga). Varased 1.8 TSId samamoodi oma õlikuluga.

Tulles tagasi teema alguse juurde, siis osta 16k maksev auto manuaalina "sest DSG ei usalda" on ikka jabur küll. Ma ei tea palju ja kus sa sõidad - aga kui sa eelistad Superbi, mine osta kas uus kallimalt liisingusse koos 5-aastase garantiiga või 6-käigulise DSG kastiga hooldusajalooga-kasutatud (2.0 TDI, 2.0 TSI, 3.6 FSI) ja naudi elu. Viimane küsib sinult küll linnaliikluses palju kütust, kuid kui läbisõit on väike siis pole nii suurt vahet. Ja talvel saad kohapealt normaalselt minema, sest ta on nelikveoline.

Teise võimalusena saad sa 16k eest osta ka mitte-Skoda. Ostad tava-automaatkäigukastiga Insignia vms ja naudid elu. Ega DSG-hirmu pärast pea igapäevaautot manuaalkastiga pidama.
azure_99
20:05 16.03.2019
On uuena ostetud MK2 FL 3.6 universaal Superb. Kohe pärast kättesaamist lasin teha korraliku müraisolatsiooni ja siiamaani sõidan ja naudin. Jah, ta võtab rohkem kütust. Mõned asjad häirivad veel: oleks pidanud tagistmete soojenduse võtma, keyless entry ei tööta tagaukse linkide puhul, 18" rehvid kipuvad kergelt meie teedel purunema (talvel sõidan 17"-ga ja probleeme pole). DSG-d ma ei karda, kuigi haagis on sageli kasutuses. Arvestan lihtsalt sellega, et madala kiirusega manööverdades on sidur lahutatud ja lisakoormuse all ning eriti kallakutel ei tohi kaua jokutada. Selle hinnataseme juures on see väga hea auto. Ilmselt sõidan sellega veel pikemalt, kuna pole põhjust välja vahetada. Lisaboonusena ei paista ma liikluses mitte kuidagi silma.
marita57
20:08 16.03.2019
Kuskohas mürasummutuse lasid teha ja kui palju maksma läks? Kas võrdlesid kasu ka st mürataset enne ja pärast summutuse tegemist?
puid alla
21:44 16.03.2019
azure_99, Superb (ei II ega III) minu teada ei omagi tagaukse keylessi. Mul on mõlemad olnud igatahes ilma (II oli Ambition, III on L&K). Tagaistmesoojendus on maitse asi, ma olen puldist eelsoojenduse põlvkonnast (rooli, klaasi, tagaistmete soojendus kokku oli ca 500 äkki, puldist seisusoojendi ca 1000).
Esiistmete soojendus, ventilatsioon ja juhiistme massaazh olid osati standardis, osati lisa, ei mäleta (sõltuvalt varustusest äkki?). Mürasummutuse osas Superb ei ole kindlasti premium-auto. Aga tulles teema alguse juurde tagasi, siis Octavia on palju hullem. Tõesti palju kohe.
grigoori
23:40 16.03.2019
Mürasummutust teevad Ravolar ja Carsec. Viimane on kallim, aga kvaliteetsem.

JEsiklaasi soojendust ei tasu peljata. On mul olnud traatidega Forde ja Skoda, on olnud infrapuna kiirguse kaitsega Forde, on infrapuna tõrjega ja traadivaba soojendusega Skoda. Telefon ja GPS on toiminud probleemivabalt kõigis.
mõtlik.
00:35 17.03.2019
Kontrollitud, et Passatil kõik 4 ust keyless. Kohe kuidagi raske uskuda, et VAG on Superbi puhul on visatud selline vimka sisse, et ainult 2 esimest ust keyless. Kui vana mudeli puhul tundub täiesti ok, sest 10 aastat tagasi olidki paljud lisad nn. tänapäeva mõistes algelisemad ja kogu ring oli isegi kallimatel brändidel lisaraha eest. Aga juba 3 generatsiooni oma puhul tunduks selline asi juba pigem varjatud puudus kui see jutt muidugi tõele vastab. Lastega pere puhul oleks päris tüütu kogu aeg esimesi linke näppida, et lapsi taha istuma panna.
grigoori
07:29 17.03.2019
Asi tõsi, Skodal ainult esimesed uksed keyless sensoritega.
Tegemist ilmselgelt VAG segmenteerimisega. Skodale ei saa anda nii palju varustust, kui volkarile. Muidu läheb müük käest õra.
Sama puudutab ka muud varustust. Näiteks Passati diginäidikupaneel 12 tolli, Superbil - Kodiaqil 10 tolli, mida volkar ise kasutab Polol. Jne.

Teemasse.
Superb II 125 kW DSG nelivedu diisel sõitis minu käes 390 000 km ilma probleemideta maha ja teenib nüüd sõpra.
wigry
12:08 17.03.2019
See mürasummutuse teema on omamoodi, sest sa võid ju eemaldada salongist rehvimüra kuid seda enam hakkab siis häirima tuulemüra mida ei saa kuidagi mürasummutuse abil vähemaks? Ehk kui mürasummutust pole siis on kõik nagu tasakaalus aga mida vaiksemaks püüda minna, seda rohkem hakkab mingi muu asi esile kerkima. Premium autodel (OK nüüd ka vast juba Superbil) saab tellida topeltklaasid ette ning siis hakkab juba tekkima mürasummutusel mõte.

Teisalt on hea lugeda, et mõni DSG kestab ka sadu tuhandeid samas kui teistes teemades on mainitud DSG probleeme 50tkm läbimisel. Võta siis kinni kas usaldada või mitte.

Lisaks on siin mainitud, et Octavia vs Superb ja et Octavia on väga kehvakene. Hmm, ise oman Octaviat ja olen käinud uute Superbi ja Octaviaga ka proovisõidul ja mina küll mingit olulist vahet ei märganud. Tõsi 3. põlvkonna Octavia iste oli väga vilets ja seda isegi 2. põlvkona Octaviaga võrreldes. Samas polnud ka Superbi iste midagi erilist - käis kah. Superbil häiris väga tugevalt käetugede erinev pehmus - keskel kole pehme ja uksel kõva plastik mis kangaga kaetud.
grigoori
14:10 17.03.2019
Probleemsed on kuiva siduriga DSG kastid, mida paigaldati väiksematele bensiinimootoritele (Superbil näiteks ainult 1,8 TSI).
Kõik diislid tulid märja siduriga DSG kastidega ja nendega pole kunagi mingeid probleeme olnud.

Kui nüüd tagantjärele meenutada, siis Superbil hakkas tuulemüra alles 130 - 140 kmh pealt tekkima. Mürasummutusega sai ta päris vaikseks. Mootori häält päris ära summutada siiski ei õnnestunud.

Muokattu 17.03.19 14:13

A66
14:23 17.03.2019
See, et märgsiduritega DSG- l probleeme pole, on BS. Eriti koomiline on osta "odav" skoda, ja siis seda igatpidi soojustama ja summutama hakata. Ohh, eestlased.
63amg
14:50 17.03.2019
sa arvad,et pilukate omanikud ei kleebi ja ei tebi oma masinaid või.need ju veel hullemad
...
14:52 17.03.2019
see mürasummutuse teema on juba selle poolest jabur, et kõik arvavad endil olema mingid ülierkasd metsloomakõrvad, mis kuulevad iga karabinat 5km kauguselt, aga siis lüüakse autos tümakas põhja, nii et bussipeatuses seisjad bassitümpsu peale värisema hakkavad. rääkimata majadesse tungivast mürast kui mõni selline mööda sõidab.
kõik tänapäeva autod on tavainimese jaoks täiesti piisava müraisolatsiooniga ning ainult mingi eri friik hakkab matte lisaks toppima või foorumis hädaldama, et kõva müra on.
grigoori
15:55 17.03.2019
#See, et märgsiduritega DSG- l probleeme pole, on BS.#

Viskad väite õhku ja edasi peab lihtsalt hea kujutlusvõime olema?
Lase tõendid letti.
Ma ei pea silmas DSG algusaegseid sünniprobleeme.

#aga siis lüüakse autos tümakas põhja#

Kindlasti käivad siin foorumis ainult puberteetikutest rullnokad.Ära samasta ennast üldsusega.

Ja kas arvate, et firmad pakuvad mürasummutust ainult seepärast, et Eestis müüakse Skodasid? Ei ole ükski keskklassi auto piisava mürasummutusega.

Aga muidugi kui oled harjunud halli diiselpassatiga sõitma, siis ei oska ju tahtagi.

Muokattu 17.03.19 15:59

to...
16:16 17.03.2019
Ei ole rullnokk ja ei pane ka tümpsu põhja, aga autoga peab hea sõita olema, mitte nagu vooderdamata konservikarbis. Mõtle ennem kui pa..a postitad.
v_
17:56 17.03.2019
Tuginedes faktidele ei saa öelda, et Superb 3 alati mingi konservikarp oleks. Näiteks võrreldes 2016 aasta 2.0TDI Superb L&K 69db ja 1.4TSI 73db. Sama auto aga vahe on päris suur. 2014 C7 A6 2.0TDI 71db facelift A6 2.0TDI 2016 aasta 69 dB. Palju loeb kas autol on varustuses mürakindlad klaasid. Muidugi palju loeb veel mis rehvid on all. Kui on tugevad eelarvamused siis võib muutuda auto iseenesest jube mürarikkaks.

Vaadake erinevaid autoteste. Seal on võrreldud. Need näitajad muutuvad erinevates oludes. Samuti inimkõrvale võib mõni auto tunduda vaiksem, näiteks ühtlane rehvimüra varjutab mootori ja tuulemüra. Sõidad, kõik mõnusalt kõmiseb aga db on kõrged ikka. Pruugitud auto puhul loeb palju selle eelnev elukäik. Tõeliselt vaikseid autosid tuleb otsida luksusautode seast nagu Mercedes S klass jms...

Üldiselt arvan, et enamik keskklassi autod on tänapäeval juba päris head. Superbile saab mürakindlaid klaase, samuti on peeglid viidud akna juurest ära ukse külge mis oluliselt vähendavad sissetulevat tuulemüra maanteel. Kõik autode testid on internetist kättesaadavad. Kõik ei ole nii must ja valge.
grigoori
19:00 17.03.2019
Siledal euroasfaldil on kõik tore.
See aga muutub niipea, kui satud mitte nii siledale asfaldile. Või suisa kruusakattega teele.
Põhiline (rehvi)müra ei tule mitte läbi klaaside, vaid rattakoobaste ja põhja kaudu.

Asi kisub vägisi offtopikuks.
to grigoori
19:19 17.03.2019
Hall diiselpassat võib olla väga hea varustusega, omades korralikku dünaamikat, vaikset salongi, nelikvedu, lugematul hulgal lisasid ja hoides kõige selle juures ka kütusekulu vägagi madala. Hakata siin üldistama, et sellise auto omanik ei oska muud tahtagi, siis see on pigem tõesti puberteedieale omane suhtumine.
Kõik inimesed oskavad tahta - nii et vähe pole, kuid tahtmised, võimalused ja vajadused on reeglina erinevad. Ka Skodade müügiedu on seletatav sellega, et ju ta siis pakub paljudele seda, mida vajatakse ja võimalik on soetada. igal juhul praktilisem valik, kui päevinäinud preemiumräim, mille soetamishind on pahatihti madalam, kui isendi esimene remondiarve. Teemaalgataja pole ilmselt aga eriti pretensioonikas ja seepärast valigu endale sobivam, lasku pädevas kohas asi üle vaadata ning vastavalt sellele ostuotsus langetada.

grigoori
19:50 17.03.2019
Ei vaidle vastu,
Aga siis pole ka mõtet siia sildistama tulla, et "kuna mulle pole vaja, siis ma ei saa aru, miks teistelegi on".

Skoda edu seisneb ilmselt seinast seinani hindades. Ühe mehe Superb maksab 20 000, teise mehe oma aga 40 000, kuigi välja näevad treenimata silmale suht ühesugused.

Muokattu 17.03.19 19:55

3punkti_mehele
22:02 17.03.2019
Probleem on selles, et tänapäeva laiatarbe autode tootmisel rõhutakse lisaks turvalisusele sama palju ka võimalikult odavale tootmisele/materjalidele ning ökonoomsuse eesmärgil püütakse "kaalu jägida". Kuid selle tulemusena võib mõne 10 aasta taguse mudeli järglane olla karedal asfaldil salongi kostuva müra osas tagasiminek. Nii näiteks on Skoda Karoqi salongi kostev veeremüra maanteekiirusel sarnase rehviga Skoda Yeti veeremürast suurem. Ja uksed on Karoqil ohkamapanevalt õblukesed, plekise kolksuga ja seestpoolt ilma igasuguse polsterduseta plastmassikäkid. Kui inimene veedab maanteel isegi vaid tunni päevas, ei saa talle pahaks panna, kui müramati ringi paigaldamisega saab ta oma uue auto akustilise miljöö viia oma eelmise autoga samale tasemele.
dfdsfsdfgsdsd231
10:23 18.03.2019
Hetkel olude sunnil sõidan VW Passatiga, bensiin, DSG.
Ehk siis teema algataja
"Superb Bensiin: 1.4 92 kW " variant.
Superb-Passat samas kaalus, suht sarnase sisuga ka.
Mu meelest läheb ikka sellise mootori kohta päris hästi edasi. Maanteel saab kõik möödasõidud tehtud, linnas kellegile jalgu ei jää.
Ainus mis häirib on suur kütusekulu. Ei vasta absoluutselt tehase andmetele. 6/4,4 ja keskmine 5.
Auto korras, keskmine ainult linna kulu Tallinnas, hommikuses ja õhtuses ummikus passides on sinna 9-11 vahele laias laastus.
Planeerides natukene ennem ummikut/pärast ummikut, on saavutatav ka 8-9 vahele. Ilma ummikuta linnas sõites (õhtul, päeval) on kuskil 7. Öösel, ilma ummikuta sõites on see 6 saavutatav.
Aga jah, 1/3 linnas, 2/3 maanteel suhe on maanteel täislastis autol, 100 kellal sõites, 8,8 liitrit. Teine ja kolmas katse (kui autot hakkasin linnas veidi ummikuvälisemal ajal kasutama ehk linnakulu tuli väiksem) on 1/3 linnas ja 2/3 maanteel keskmine kulu samuti täislastis autoga 100 kellal maanteel sõites 7,5 - 8 liitri vahel. See kulu siis täispaak meetodil.
Kompu näitas kuluks kenad 6-7 liitrit vahele. Reaalsus on mitu liitrit rohkem.

Plussid: täitsa normaalselt astub see mootor edasi.
Jõudu on mootoril ja jõud suudetakse maha panna, vahel isegi tava asfaltil kummivilinal
salong on normaalne, kasutusmugavus on paigas, isteasend okei. Sadu kilomeetreid sõites ei väsi selg ära. Seega korralik pluss.
Lisaks siin -14 kraadiga Tallinnas lühikest 12 km otsa sõites läks temp isegi 80 kraadi peale. Nulli ümber tiksudes on alati 90 kraadi käes. Kerge plussiga on mõne km-ga juba 90 kraadi käes. Ehk salongi tuleb normaalselt sooja.
Kui läheb, siis DSG kast isegi läheb.
Miinused:
Suurim miinus on DSG kast ise. Alguses on kuidagi jõuetu - tahab mitusada kilomeetrit harjumist, ennem kui sellega sõidu käppa saab.
Eriti häirib see meeletu ooteaeg - pidurdad hoo maha (näiteks 50 pealt 30 peale) ja on vaja kohe uuesti 50 peale kiirendada - ja mida ei ole, on minek. Ootad ja ootad ja ootad ja hops, siis järsku läheb. See mitu sekundit vahtimist ei ole okei. Sama moodi nö kõrvalteelt peateele välja keeramine - väga raske alguses. Vajutad aga mitte mingit minekut ei ole ja siis lõpuks läheb. Väga veider. Aga noh, harjub ära ja auto on präast harjumist vägagi okei.

Muus osas auto okei. Ehk ainus mure on tehase poolt lubatust palju suurem kütusekulu (eriti siis kui autos 4 inimest ja pagas) + DSG jokutamine/mõttepausid. Viimasega harjub ära ja auto täitsa kasutatav. Hetkel sellisega komplektiga veidi üle 2000 km selja taha jätnud.

Muidu V6 diiselmootoriga veel suurem ja luksuslikum auto kasutusel. Sellel peab kütusekulu tehase lubatuga paika (va talvel suure külma ja webastoga). Minek on ülihea. Kütusekulu vägagi hea vastavalt minekule. Õige automaatkast loeks nagu mõtteid ja leiab alati õige käigu ja ei mingit jokutamist. Pane kasvõi 5 inimest autosse + pagas. Mitte mingit vahet kütusekulus. Katuseboks katusel tõstab kulu kuni 0,5 liitrit.
Aga noh, kui ma võrlden Passatit ja seda enda autot. Üks on 3x odavam kui teine. Nii kalli auto korral ongi nõuded kõrged ning auto vastab neile. Passatil on latt madalamal kui Passat ületab selle lati kenasti.

Kusjuures olen saanud proovida nelikveolist 1.4 manuaal kastiga eelmise põlve Superbi - vägagi okei. Ei mingit uimasust. Kahjuks kw arvu ei tea.

Seega minu, kui luksusklassi autode kasutaja kokkuvõte hetke Passatist - täitsa üllatab ja kiidan heaks. Mugav ja mõnus sõita ning samuti ruumikas, kui kastiga ära harjunud. Ainsana kütusekulu häirib kergelt.
Kusjuures mõtlen, et võiks ka B8 Passati või Superbi võtta omale igapäeva autoks, kui leiaks õige mootori - käigukasti - salongi kvaliteedi suhtega auto.
Kahjuks enamus isegi elementaarse varustuseta turul- Ime veel, et mõnel vändaga tagaukse aknatõstukeid ei ole.

Odavam üleval pidada kui nö luksuslikku esindusautot. Ühel maksavad jupid kilohinda, teisel peaaegu iga asi või nö services käik paaegu neljakohalise summa. Hetkel esindusauto okei, aga kauaks?
Kahtleja...
11:50 18.03.2019
Hakkasin juba kahtlema kas võtta sõna. Aga kuna juba julgeid leidus siis kiidan ka Passati heaks. Ise sõidan praegu 2014 aasta A6-ga. S TRONIC remont läks talvel 3k ringi. Olin pikalt jalamees. Hakkasin vaatama ja rentima autosid. Proovisin erinevaid autosid. Sattusin puhtjuhuslikult proovima ühte B8 Passatit 2.0Tdi Highline. Lisasid oli megalt ja täisdigitaalne ekraan. Nii suur navi otse juhi töölaual tundus väga lahe.. Jube hea mulje jättis ja kahju oli autot käest anda. Aga see DSG kast muidugi võib ära laguneda. Superbi ka proovisin aga jättis kuidagi kohitsetud Passati mulje. Muidugi suur on ta küll ja ilmselt uuena igat senti väärt. Palju sõltub muidugi mis varustuses autoga kokku puitud Sellest jääb ka mulje. Audisid on ka väga seinast seina. Eriti niru mulje jättis üks C klass. Väljast oli auto väga kena ja ledid. No mulle ei meeldinud. Minu silmaring muutus paari kuuga tohutult. Paljud eelarvamused purunesid.
To dfdsfsdfgsdsd231
17:54 18.03.2019
Eelmise põlve Superbi ei saanud 1.4 TSI-4vedu-kepikast koosluses, bens-kepikast kooslust pakuti vaid 1.8 TSI-le. Alles praeguses põlvkonnas on võimalik saada su mainitud kombot.
63amg
18:01 18.03.2019
kui juba kütusekulu jutuks tuli,siis oleks mõistlik ka teada anda keskmise kiiruse numbrid.dsg-l saab ka käsitsi käiku vahetada,siis ei teki sellist mõttepausi.
grigoori
21:09 18.03.2019
Uuel Superbil on throttle lag (gaasipedaali viivitus) suht tuntud probleem. Saab tarkvara modimisega kõrvaldada.
AntiOpel
10:06 19.03.2019
Suhteline. Kelle jaoks see probleem on, kelle jaoks mitte. Isiklikult selles probleemi ei näe. Vast on natuke viivitust, kui Start-Stop süsteem töötab, siis auto hetke mõtleb käivituse ja paigaltliikumise vahel, aga see pole samuti probleem. Üks variant on Start-Stop välja lülitada, teine variant enne liikumahakkamist rooli liigutada veidi, et auto käivituks, siis saab foori alt kohe minema ilma viivituseta.
Kahtlejale ütleks, et Superb ongi kohitsetud Passat. Mis sest, et mahukam, aga siiski. Kui Superb oleks Passatiga võrdväärne, ei ostaks keegi Passatit lihtsalt ehk vähe mainekama märgi pärast, kui hinnavahe on ikka märkimisväärne.
wigry
10:44 19.03.2019
Minul räägib Passati vastu see armatuuris kasutatav pik kläikivast plastist liist. Kui juhtub päike tagant paremalt paistma siis paneb nagu laksti silmaauku ja mitte kusagile pole pugeda. Püüan vältida autosid kus on kasutuses läikivat plastikut sest ei soovi et sõidu ajal salongis disko käib.
v_
12:26 19.03.2019
Üldistavalt Passatist tegelikult rääkida ei saa kuna varustuse ulatus on täiesti seinast seina alates esi- ja taga tuledest kuni pisikeste täiesti mõttetute liistudeni välja. Kui vaadata Mobiles kuulutusi siis kalleimad versioonid on 70+ tuhat eurot. Oleneb palju uue auto tellija viitsib raha alla panna. Neid liiste saab panna carbon imitatsiooniga, puitu, alumiiniumi jne, mida aga keegi soovib. Nägin üks päev ühte isendit millel olid isegi kroomitud peeglid. Mida inimesed kõike ei tee, et ostetakse euroopa kõige populaarsem D segmendi auto ja siis tehakse sellest juudi jõulupuu, et eristuda hallist massist? Superbiga on samamoodi, et komplekteerituse varieeruvus on suur. Olen kuulnud kuidas keegi rääkis, et talle Superbi iste ei meeldinud. Kas tõesti inimene arvas, et ainult 1 istmetüüp on valikus? Jaapani autodega on selles suhtes lihtsam kui isegi Skodadega. Ei pea auto tellimisel end katki mõtlema.
marten1909
15:20 19.03.2019
tuttaval superb sportline 2,0 200kw,sees üleni must sisu kaasa arvatud lagi,sportistmed,väga seff pill,kestab küll,bensiin ja automaat,rebib istmesse küll kui lapats põhja
AntiOpel
15:50 19.03.2019
Japsidega on jah lihtne- valid paketi ja ongi kogu moos. Ei pea üldse mõtlema.
Skodal nt on istmete valik päris korralik. Saab tavalisi taburetiistmeid (Active varustusel), siis on tiba toekamad (Ambition), Elegance saab juba elektrilised alcantara istmed, mis veel mugavamad, Sportlinel on sportlikumad alcantara istmed ja LaurinKlement saab täisnahksed-täiselektrilised jne.
Kaasa auto on Elegance, tumeda Alcantara sisuga, esiistmed elektrilised (juhioma ka mäludega), väga mugavad istmed isegi minu kolaka kere jaoks. Salongiliistud on hõbedased, lisana on ka nö meeleoluvalgustus liistude vahel. Pimedas jätab ka sellise pisut uhkema mulje.
dfdsfsdfgsdsd231
10:53 21.03.2019
Vabandust, ei märganud. Klaviatuuril läksid numbrid segamini. Jah, mitte 1.4+nelikvedu+manuaal vaid ikka 1.8+nelikvedu+manuaal.
Natukene uurisin. Tegu on 2014 aasta autoga, 112kw. Omanik sõidab sellega väga palju, umbes 40-70000km aastas. Suviti käib autoga lõunas puhkamas jne.
2x jäänud sellega jalameheks. 1 kord läks mootor kotti lõunas. Eestisse tagasi toomine ja esindusest uus mootor peale. Läinud aastal läks uuesti mootor kotti - seekord esindus ei soovinud mootorit 100% hüvitada. Pidi mingi päris suure osa ise maksma. Aga noh, gaasipedaalil on tal vaid on-off asend, sõidustiil kiire ja agressiivne, seega ei imesta et mootor on alla andnud. Võibolla juhus, võibolla mitte. Ei oska antud juhtumi peale seisukohta võtta.

Lisan veel juurde, minu see käigukästi "läägamine" on start-stopp OFF asendis. Ehk hetkel kasutan autot vaid start-stopp OFF asendis kogu aeg.
Vabandust, aga võimatu talvel selle autoga start-stoppi kasutada > niikui välja suretab ja mootor pole piisavalt soe, kohe puhub külma salongi. Ei aitäh.

Õnneks panin kirja mõned:
see esimene 8,8L ja kiirus 40km/h.
Rohkem maanteel (300km) 7,7 kulu ja kiirus 68 km/h ja linn otsa (1/3).

300 km > 90% linn 50km/h alal ja 10% tallinna ümbrust koos 70 ja 90 aladega on 9,8L ja kiirus 26km/h, sõidustiil rahulik.

Need siis täispaak meetodil tanklast numbrid. Kompu näitab 2-4 liitrit väiksemat kulu.


wigry - mingi Citroen DS3 vms uus kahe ukseline linnaauto - sellega oli au sõita eelmisel aastal. Kogu armatuur + ukse pealsed + keskkonsool oli sellise "läikiva" asja all - vaat sellega oli võimatu sõita päiksepaistelise ilmaga.
Ei tea, Passatis seda probleemi ei ole märganud et kellade ümbrus silma paistaks päikeselise ilmaga.
Passatil ju vaid kahte varianti tulesid. Kas tavaline halogeen ees ja led taga. Või täis LED ees ja veidi vingem LED taga.
Muidugi, eriti vinge "näoga" on see GTE, millel stanges "C tähe kujulised led vuntsid"

Jah, õige. Japsidel ongi peaaegu 1 variant - tahad osta, ei taha ära osa. Lisadena saad äkki alarmi juurde, garantiiga mängida ja äkki talvekad eraldi velgedel ja ongi kõik.
Eks Eurooplastel jah, saad konfigureerida meelepärase auto. Seega võib tõesti veidraid kombinatsioone kohata.

...
11:02 21.03.2019
jaa jaa, ega tänapäeval ju osteta autot, ostetakse raske raha eest vidinaid, blingi, meelelahutust, disaini ja kõike muud, mida kaasa annab osta. keda enam huvitab mootor, käigukast, sillad- neist keskmine ostja nagunii aru ei saa ja mõtleb ehk vaid kütusekulust ja odavast hooldusest, sest peale kõigi vidinate ostmist on papp otsas. lõpuks ongi meil kõik tootjad ühinenud, tehakse üks euroauto mõnede mootorivariantidega ja samale alsuvankrile ning vaid disaini osas saad valida midagi teistsugust.
Amatöör...
13:32 21.03.2019
B8 Passatil 3 sorti esitulesid ja 2 sorti tagatulesid. Esitulesid on lisaks halogeenidele veel optikaga ledid ja reflektoriga ledide vahel valida.
63amg
19:19 21.03.2019
kompu näitab 2-4 liitrit väiksemat kulu!!! palun,ära mängi lolli!
To 63amg
20:25 21.03.2019
Noo seda minagi, et mingi laps siia udujuttu ajama sattunud. Ei ole ma viimase paarikümne aasta jooksul veel näinud, et korras masinas kompuuter 2 või enam liitrit väiksemat kulu näitaks, isegi vanad koreakad ei pannud niipalju mööda. Aastane läbisõit 40 ja 70 tuhande vahel paneb samuti kukalt kratsima, praktiliselt kahekordne vahe ja kilometraaž kaugelt suurem kui eesti keskmisel sõiduautol. Mingi troll lihtsalt siin.
marita57
20:50 21.03.2019
Amatöörile,
Palun selgita pisut põhjalikumalt seda erinevust optikaga leedide ja reflektoriga leedide vahel.
stefan_21
22:42 21.03.2019
Maritale:
Tegelikult võib öelda, et praeguse Passati põlvkonnal (B8) on lisaks tavalistele halogeenesituledele lausa 3 erinevat varianti täisLED esitulesid.
Siin on reflektoriga LED esituled, näevad välja esmapilgul halogeenesitulede sarnased:
https://www.auto24.ee/used/2978922

Ja need on optikaga:
https://www.auto24.ee/used/3057189
Viimastel võib veel olla lisaks DLA funktsionaalsus (Dynamic Light Assist), aga seda tulekorpusele pildilt peale vaadates ei erista.

Pikem selgitus inglise keeles Passat B8 turuletoomise ajast:
LED headlights (level 1). The newly developed all-LED headlights with reflector technology offered by Volkswagen represent the base level of a lighting system that is replacing xenon headlights in the Passat. The daytime running lights also use LED technology. The main areas of the daytime running lights also assume a turn indicator function. Twelve LEDs are used here which can be operated in white or yellow. The signature of the daytime running lights is unmistakable together with the two “eyes” in the reflectors.

LED headlights (level 2). At the next level, Volkswagen offers all-LED headlights with projection technology in the Passat. Arranged next to one another, two exceptionally low-profile lens modules project the light onto the road and generate a type of illumination that is similar to daylight. The centrepiece of these headlights is the outer multi-beam lens module. In addition to the dipped beam and main beam lights (with adaptive country road and motorway lighting), it also generates the dynamic cornering lights. Meanwhile, the inner flat-beam lens module is responsible for what is known as near-field illumination. Another highlight of the projection LED headlights is the daytime running lights with 32 LEDs. Their signature consists of two separate modules; one large “U” (which incorporates both lens modules) and one small “U”, which frames the contour of the multi-beam lens module. Beneath each daytime running light, the broad indicator (12 LEDs) emphasises the light design of the headlight. In addition, the LEDs for the static turning light are located on the inside of the headlight.

LED headlights (level 2 plus Dynamic Light Assist). In the top version, the all-LED projection headlight is also controlled via a vehicle camera. For the first time, Volkswagen is combining Dynamic Light Assist (automatic main beam control) and LED technology. The camera detects vehicles ahead and oncoming vehicles, and it compares the data with the headlight electronics; it coordinates the light distribution via the control unit for the cornering light and the swivelling multi-beam lens module.
wigry
22:45 21.03.2019
Passati peegeldustest mõtlesin siis õhutusavade ümber olevat läikivast plastikust liistu mis läheb ühest armatuuri otsast teise. See on nii pikk horisontaalne liist, et ming hakkas küll sõidu ajal häirima. Võimalik et olen tundlik selliste salongis mänglevate valguste suhtes sest mu praegusel autol pole salongis ühtegi läikivat/peegeldavat pinda ja olen seda pidanud iseenesest mõistetavaks Seega kui sõita autoga kus mingid pnnad peegedavad siis märkan neid kohe vaateväljas.

Superbiga häiris see, et taaskord tuulutusavade ümber olevad kroomitud liistud hakkasid peegeldustena mööda esiklaasi sõitma.
Kärss
23:40 24.03.2019
Pole väga tahtnud siin teemas rääkida, sest endal ju pole, aga paaril kolleegil on uued Superbid, ühel Pasteet ja lähemas pereringis Octavia ja Jeti, mille roolis tänagi olema pidin. Kuna siin tekkis algul Superbi-Octavia küsimus, siis Superb on ikkagi igast asendist juba järgmine autoklass - põhjus just sõiduomadustes ja praktilises kasutusmugavuses (mahukus), miks ma sama summa puhul loobuks pigem lisadest ja ostaks Superbi. Kusjuures mõlemad on väga hästi orienteeritud oma sihtrühmale, saab komplekteerida endale sobiva (mänguruum juba siin teemas mainitud piirangutega) ja ostuhinda vaadates kah täiesti konkurentsivõimelised (käib ka Kodiaki kohta!). Tahaks veel lisada, et kahjuks mitte minu maitse, aga kuna komplekteerimisel on valik suur ja kuna mingeid mööndusi tuleb nagunii teha, siis õigus on ka neil, kes väidavad, et igaüks leiab oma.

Kuna neist mitu on ka 1.4TSI mootoriga, siis mind on see mootor vaid positiivselt üllatanud. Mõistlikult sõites on kulu üsna lähedal tehase lubatule, sportauto küll pole, aga saab ka möödasõidud tehtud (sh ka käru sabas) ja ega ma tarbeautolt nagu palju rohkemat tahakski. Positiivsena tooks välja veel selle, et erinevalt paljudest tillukestest kaasaegsetest bensumootoritest on sellel ka väga madalatel pööretel (st tühikäigu lähedal) üllatavalt hea vääne. Tuleb hästi välja olukorras, kus ei tohi üldse ratast ringi lasta, nt kusagil mudas üliaeglaselt käruga roomates jääb kohati mulje, nagu sõidaks diisliga, mis on sellise mootori puhul üsnagi (positiivselt) üllatav.
spetsialistx
08:43 25.03.2019
Kahju ainult, et see 1,4 mootor on 150tuh järel kohvi. Aga kes see ikka VW/Audi kontserni autosid üle 3 aasta peab.

Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen

Keskustelupalstan säännöt

Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
  1. On kielletty:
    1. Myydä tai vaihtaa
    2. Mainostaa suoraan
    3. Poiketa aiheesta
    4. Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
    5. Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
    6. Toistaa aiheita tai viestejä
    7. Sivuuttaa tavaamissääntöjä
    8. Kirjoittaa viestejä eri nimillä
    9. Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
    10. Isojen kirjaimien turha käyttö
  2. On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
  3. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
  4. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
  5. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
  6. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
  7. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
  8. On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
  9. auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
  10. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.

Vastaa viestiin

Kuvat + lisää kuvia