Mure siis selline, et Sharan 2001.a 1.9td ei lähe pikka maad sõites soojaks. Tiirutad linna vahel puhub sooja nii ahjuga kui ahjuta, saad natuke maad maanteed sõita ei tule grammigi sooja.
Kas on kellelgi miskit analoogset juhtunud.
See on ehituslik omapära. Tsirkulatsioonipumpa juhib ahi. Kui tsirkulatsiooonipumbas on häire siis jahutusvedeliku tõusuga üle 90C ja pööretega üle 2000 ei tule piisavat kogust vett salongi.Kui lükkad käigu välja maanteel 10ks sekundiks tuleb jälle sooja. Linnas sõites pöörded kõiguvad pidevalt ja soe on taga.Probleem on selles,et maanteel lükkab tsirkulatsioonipumba tagant ära kuna temp on üle 80.See on väga soe auto kui natuke ümber ehitada aga näe tehas ei saa ikka asja selgeks.Lihtsaim viis vea parandamiseks on lisatoide tsirkulatsiooni pumbale.Kui sama pumba jätad pead vahereleega ühendama et ahi lolliks ei lähe.
Viimasele.
Ei usu sinu teooriat. Kas arvad et oled targem kui autotootja ? Et soovitad ümberehitada.
Kõige tõenäolisem on,et termostat laseb mootori soojuse (sooja vedeliku) suurde jahutusradikasse ja maanteel liikudes kiiremini jahutab ära.Linnas foori taga seistes ei puhu keedi radikast soojust ära.
Mina vahetaks termostaadi ja siis räägiks edasi.
Sharalaxy ongi talvel külm auto. Et soojaks seda saada peab lisaahi ja selle süsteem laitmatult(ideaalselt) töötama ja sedagi kaua aega, mõne minutiga ei juhtu midagi.
Head uut aastat kõigile!
Kui temperatuurinäidik 80 kraadi, jää seisma ja katsu kas radikas ees on soe või külm. Kui külm - termostaat korras, kui soe - tuleb vahetada.
See, et need mahtuniversaalid on talvel külmad, see on siililegi selge. See selleks!
Mõlemad pumbad töötavad ja ahi töötab. Sooja mootoriga vaadates paisupaagi nivood tundub, et vedelikku vähe, keerad punni maha siis tundub, et on survet nagu palju sees. Punn maas tuleb nivoo ka jällegi tormi. Viga on tulnud külge viimase kuu aja jooksul. Alguses tembutas pika sõidu ajal st. et puhus korra külma ja siis jälle sooja. A nüüd on jummala p_rses, linnas kannatab sõita, maaneel külmud ära.
Ise mõtlesin korra, et peaks paisupaagi punni proovima vahetada ja tuleb tõesti radikat kompida. Ei tahaks kohe plokikaant maha kiskuda, kuigi ega seegi pole vist välistatud, et tihend ära.
Radika kompimine on hea soovitus, tegelikult võiks seda isegi oluliselt madalamal temperatuuril teha, see tähendab mitu korda soojenemise ajal. Samas viitab vaheldumine rohkem ikkagi hulkuvale õhule...
Kalla paisupaak silmini täis, üleliigne tuleb ise välja. VAG on alati hiilanud kõrgete survetega jahutussüsteemis.
Ümberehitamisest. Lasin oma Sharanil lisaahju ümber ühendada manuaalse lülituse peale. Käivitan ja lülitan välja, millal tahan, vahet pole , kas sõidu või seisu ajal. Seisu ajal läheb käima tsirkulatsioonipump ja nõrgalt ventileerides salongisoojendus. Lisaks tegin talviseks ajaks iluvõrele ja ka alumisele võrele põrkeraua alla katted. Kate aitab sedavõrd, et kui näiteks 2-3 miinusega ilma selleta maanteel sõites läks mootor lisasoojendusega soojaks umbes 8-10 minutit ja siis soojenduse välja lülitades hakkas temperatuur vaikselt langema, siis kattega pärast lisaahju väljalülitamist hoiab ühtlase kiirusega 6 käiguga sõites temperatuuri 90 juures ka -15 kraadiga. Külmemaga pole praegu juhust olnud sõita. Muidugi, kui pöörded langevad, on mingid kiiruse muutused, ristmikud jne, siis kraad langeb. Kuid manuaalse lülitusega saab ise jälgida vastavalt järele jäänud teekonnale ja temperatuuri näidule, kas ahi uuesti sisse lülitada või mitte. Jutt siis lihtsalt infoks, ehk kellelegi vajalik.
Sharan 2001 kõik on enamvähem õige mis tegid.Kuna ahi juhib pumpa on vaja saada pump tööle ilma ahjuta.See on eriti kõva asi ja vaevalt sul see ümber tehti(äkki tehti,see vajab süvenemist).Külmaks maanteel jääb selletõttu,jahutusvedeliku temp ka -20 kraadi külmaga jõuab hoida 95C ja pöörded üle 2000,nüüd lükkab ahi pumba järelt ja ringlus jääb nõrgaks. Mootori temp on üleval aga salongi puhub jahedat.See on täiesti teine maailm ja teiste automarkidega seda võrrelda ei saa.Sharanil on temperatuur seoses pööretega.
Tere.Aasta tagasi juhtus sama jama sharaniga.Vahetati pl.kaanetihend ja lihviti kaan üle,mis osutus kergelt lainjaks.Nüüd nagu saunas.Kohe soe ja jääbki soojaks.Olgu siis linnas või pikal sõidul.
Tere "Sama Kogemus"
Mis kandi mees sa oled ja kus sa seda tööd teha lasid ja mis maksma läks.
Ise kaldun ka juba arvama et ikka kaase tihendist laseb surve sisse ja siis surub õhumulli salongi radikasse.
Tere,kõik suhtkoht õiged jutud,kuid esiteks pump juhib ahju,mitte vastupidi.
Teiseks,soe ja mitte ,võta ära korra õli kork,vaata kas selle all on veidi valget kondentsi,kui on siis ruttu kaas maha,võimalik kaas tuksi keerata.
Ise lasi oma kaase teha ASTROMOTOS,tartus,tegemine 300.-selle sisse kuulus lihvimine.-survestamine.-klappide tegemine ja kõik muud jutud mida tegema peab.Kiidan meihi kes tegid.
Tere. Viljandis,tegija Kärmas 55514217 al.10-st.hinda täpselt ei mäleta vist ca 200-250€.Ja selle juhtumi korral alati ei pruugi mahlad segi olla,ise lähtusin ka sellest(siis peaks kaane mõra olema).Võid mullegi helistada 56563627.
Paneme teema lukku sellega, et oligi kaane tihend ära. Lihviti kaan, vahetati tihend koos sinna kuuluvate vidinatega ja nüüd OK! Hinnaks 700 jeuro.
Kui keegi loeb loodame et on abiks.
Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen
KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNNÖT
Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
On kielletty:
Myydä tai vaihtaa
Mainostaa suoraan
Poiketa aiheesta
Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
Toistaa aiheita tai viestejä
Sivuuttaa tavaamissääntöjä
Kirjoittaa viestejä eri nimillä
Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
Isojen kirjaimien turha käyttö
On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.