KINDLAT pole midagi , paar esimest aastat sõidab küll,edaspidi pole lagunemisel-remondil lõppu.
NEED automudelid on kõik ühesugused,vahe peitub ainult iluvõres ja esituledes.
OLEN ise Trafic omanik ja nii jubetat autot ei julge kellelegi soovitada.
olen siin varem kirjutanud korduvalt mis kõik saab selle auto juures ära laguneda ja mis kirve hinnaga on varuosad.
mõni nädal tagasi kirjutas autoleht ka just nendest kaubikutest ja oli suht negatiivne arvamus isegi neil.
Nii et kui sul vähegi võimalik ära osta.
ise olen elus pidanud igasuguseid kaubikuid mis mitu korda rohkem läbisõitnud , kuid sellel autol(trafic) küll kvaliteeti ei ole.
Olen sõitnud traficuga päris pikalt.Tundub selline kehva juhitavusega,vedela kerega,jõuetute mootoritega masin.Hea,et on küllaltki ökonoomne.Nagu sõiduauto.Mind isiklikult häirib ülimalt pingule tõmbuv turvavöö.No nii et muudab kohe pikema sõidu ebamugavaks.Käigukang võiks ka väheke konkreetsem olla.
Trafic, Vivaro,Primastar tootedakse ühes tehases . mootorid ja käiguosa on Renault vaimusünnitus , Kereosa Opeli leiutus.
üldislt on just käiguosa väga nõrk . käigukasti laagrid lõppevad ära juba kuskil 150000 km läbisõidul , rattalaagrid ei kesta niipaljugi. vigasid on elektrisüsteemis ,süütelukku saab vahetada iga paari aasta tagant, pihustid ja kütusepump ei kesta ka kaua. sumbuti roostetab läbi 4-5 aastaga . siduri survelaader lõppeb ära paari aastaga (maksab 4500)
noh üldiselt halb valik .
200000 tuh läbisõiduga (originaal) tarbib mootor juba õli ja vaja pidevalt juurde valada.
jama jutt olen, sõitnud 150 000 vahetanud 1laagri mõlemad sarniirid .minu arust hinna ja kvaliteedi suhe norm kuid pean neist paremaks renood .laager 500 ilma kettata tagumine sarniir sama,rooli ots 250 .selge et iga auto on oma iseloomuga ,käivitub külmaga hästi vahest vaatan kuida käijavad oma bensukaid külmaga.maanteel jäävad ka pidevalt jalgu.roostet pole kusgil 4 aastaga välja tuld.sama auto volkar 200000 tuhhi kallim kont ja 9 kohta .kõige parema infi saad roosna alliku pakkiautost.
noo mul oli ka 150 tuh juures auto korras aga kui 200 tuli siis lagunemisel pole piire. rooste on 4 aasta vanusel autol juba täitsa olemas ukseklaaside ääres.
üldiselt võib ju hind odav olla kuid, täpselt niivähe sõita saab ka.
külmade saabudes oli Pakiautokeskuse ukse taga terve armee neid marki autosid. kõigil üks sama viga -siduri survelaager. minu autol õnneks juba vahetatud ammu.
käisin siis enda romu(2005a.)ka tohterdamas, pihusti peetis ja roolivõim tilgub õli .
töökojas oli 10 autot - 5 olid Renault ,4 oli teised prantsuse kaubikud ja üks oli saksa automark. huvitav kui seda Prantsuse ****a ei toodetaks oleks pakiautokeskusel vist igav lausa.
Järjekordselt jättis mind Trafic teeäärde.
Seekord täiesti müstiline rike - kütusefiltri soojendus element kärssas läbi ja põletas kütusefiltri korpusesse augu.
vaata ja imesta on ikka käula.
NÖÖR AITAB ALATI KOJU TAGASI.
Et siis suu puhtaks trafficu kohta,algatuseks olen auto rooli keeranud vast 14a,sellest 11a olen ise remondi eest maksnud.nüüd siis viimased aastat olnud firma autod.
kasutan siis 2,0 84kw 2008a trfficut:
1.poest välja sõita ei saanud,kuna aku ei vedanud käima ehk siis ei teinud mitte piiksugi.kuigi oli lisana juurde signa ja konks.
2.atenni vile(meenutab nagu katuseraamidel oleks otsa punnid puudu)vivarol antenni nurka muuta ei saa,kuna liigun tihti linnast väljas siis vahest ei taha mõned jaamad puhtalt tulla.
3.juhi poole akna pesu vett ei tule.garantii korras puhastati reguleeriti,tulem suur 0
4. kuskil 15000 peal avastati roolilatis lõtk.
5. 2500km miski plast jubin käsipiduri trossi juures katki.garantii vahetus
6. 18000km vasak sarniir.garantii vahetus
7. 33000 mootori ülemise padja poldi purunemine(õeldakse reaktiiv padi vist).remkmaont omal kulul.poldil on väsimus purunemis jäljed.
8. 35700km vasak amort õline.vahtus garantii korras üks amort.
9. 42500km ülemine mootori padi(rekatiiv padi ehk siis)mootori poolt pooleks.
ühtlasi tõstsin tõstukiga üless vaatasin ega midagi silmaga vaadates kõver pole,miks ta seda patja murrab nii moodi ja ohhhhh seda üllatust........ roolivõimu pump lekkib,turbo tagant õline.....
vaat siis nii palju asju selle 42500 km juhtub.vähemalt igav ei hakka,saab remondi meeste juures käia.
Minul saab kohe kolm aastat traficuga sõidetud ja ei oska midagi paha öelda.
Läbisõit 70000 km. Käinud ainult regulaarses hoolduses iga 20000 km järel. Liigub nagu püss ja on ökonoomne. Tõeliselt hea auto.
tunnen kaasa maarek2007.
see on alles algus .
mul on 2005 a. lõpp nii siis 4 aastat vana. ls.206000km
minu nimekiri mida olen vahetanud on 10 kord pikem .pisiasju nagu zarniirid ei hakka üldse nimetama.
suunatule kang on juba 3 korda uus ülejäänud pool autot olen vaid korra ära vahetanud üksaaval.
see,et Renault avastab roolilati lõtku on jama , mul oli sama lugu (käisin kunagi tasuta kontrollis) öeldi et jah vaja uus roolilatt panna .tegelikult lasin pakiautokeskuses õõtshoova sisemised puksid vahetada ja asi korras .peale seda olen sõitnud kuskil 70000 km selle "vigase" roolilatiga. ja ikka korras.
Renault margiesindus on üks kõrilõikajate kari .
Enam ei lähe kunagi . Käin juppe ostmas hoopis Viking Motorsis ja tellin osad OPELI letist . hinnad on Opelis muidugi poole odavamad.
üldiselt soovitan Renault keskusest eemale hoida.
hinnavahe on meeletu .
küljeukseliugur maksis eelmine aasta Renault 1800kr . Opelis(viking motors) 700kr. vat selline on hinnavahe. Tooted on sama tootekoodiga.
süütelukk oli vastavalt 3600 kr ja Opelis 1300
erilised vereimejad.
jah ma usun seda hinna vahet,samas mul veel tehase garantii.(kuigi jah taakord on ka sellega mingi jama)
neil igale asjale sellised vabandused ja õigustused.
ja on asi millest ma ei saa aru,miks antakse 2a või 100tuhat km garantiid,kui ikka asjadel on mingi läbi sõidu piiranguga garantii.näiteks rattalaagrid 60tuhat,amordid 30tuhat jne...
see tehasegarantii on valus teema , mõtetu reklaam.
samamoodi näi. Hundail 7a. garantii.mine siis 7 aasta pärast sinna ja nõua rooliotste vahetamist - võid unes näha.
tegelikult ei tehta seal üldiselt midagi tasuta korda,ikka leitakse põhjus et pead arve kinni maksma.
seda garantii asja on vaja selleks ,et sundida klienti nende teeninduses mega kirve hinnaga hoolduses käima.
Inimesed loovad vaid illusioone endale uut autot ostes,et näe nüüd 7 aastat garantii ja oi küll on ilus ei peagi autoremondile investeerima.
niisiis,seekord taas läx tehase garantiisse.
aga,mõtteainet on piisavalt:
42 tuhhi läbisõit ja selleajaga,paar sharniiri,amort,mootoripadjapolt,roolivõimupump,turbo,käiguk
ast,absi andur,käsipiduri trossi juures miski plastik jubin......võibolla miski ununes veel
ehh kurinahk on see kaubik.
Minul 2006a traffic sõidab väga hästi. Ostsin, kui spido näitas 50 000, nyd miskit 100 000. Regulaarselt hooldad ja peale iga foori tuld esimene ei ole vaja olla, siis kestab küll. Küttekulu on nagu sõiduautol ja juhi kokpit on super mugav, võrreldes näiteks MB või VV-ga.
nüüdseks juba täis tiksunud 35000 km ja pole peale õlivahetuse midagi teinud, juhitavuse koha pealt ütleks, et teeb mõnele sõiduautole ka ära. auto lagunemine oleneb ikka suurelt, kui hästi on tehasest autoga vedanud ning ka omaenda sõidustiil. sõidad rahuikult peab ka auto paremini vastu!
Käigukast ka traffikul nõrk koht.....200000 läbisõitu ja kaks korda kast vahetuses olnud. Remondimehed teavad rääkida, et ongi üks nõrk koht neil. Ökonoomne on ta küll.
Kui peale paremale keeramist kisub paremale ja peale vasakule pööramist vasakule, siis teadagi amortide ülaosas olevad käändtelje laagrid roostes- tüüpviga, ühelt poolt lahtine laager, vesi satub sinna igal juhul sisse.
Nıı mul ka mure Renault trafic 2005a 1,9 74 kw milles asi olla võib jõud kadus jārsku āra isegi esimese kāiguga pole jõudu minna pihustid ja turbo kāisid kondrollis kõik nāitajad normis aga edasi astuda ei jõuua kas peaks mingit andurit vaatama /kontrollima.mõistus otsas lihtsalt.ākki oskab keegi aidata et mida kontrollida veel jne..
Nii nimelt selline mure Renault trafic jālle juba pikemat aega 2005a 1,9 74 kw kāivitades esimest korda hommikul või kui on pikemalt seisnud natuke lāheb koheselt kāima,kāib natuke ja sureb vālja kuid kui teist korda kāivitada, tahab juba pikemalt ketramist enne kui kāivitub ja teise korraga jāāb mootor ilusti kāima milles viga võib seisneda,pihustid āra testitud ja on oky eelsűűte kűűnlad ka uued peal..ākki kellegil sama striki masin teinud ja teab milles viga seisneb
Vivaro, sõidab normaalselt, kui mootor käib:) a vahest lihtsalt lambist sureb sõidu ajal välja. Vahest läheb kohe käivitades käima, vahest mitte. Seisab tee ääres. Pool tundi ja läheb jälle käima. Vahest käin kapoti all seda kummi lutti pumpamas, siis läheb kiiremini käima, aga ei jää käima. Tahab ainult rohkem aega seista ja läheb kindlasti. Mis värk võib olla? Lisaõhk, tõmbab vaakumisse ja laseb ajaga vaakumi tagasi vms? Aidake keegi
See kummipump vaakumisse ehk kokku ei kisu? Mul küll kiskus ja jäi mootor seisma, natu aja pärast sõitis iluski kuni jälle pumba kokku kiskus. Traadiga keerasin ümbert nii, et kütus läbi pääses.
Keskustelupalstoille kirjoiattaminen vaati keksien (cookies) lupauksen
Keskustelupalstan säännöt
Huomaa, että lisätessä sisällön foorumiin, sinun täytyy noudattaa rajoituksia, joita kuvataan käyttöehdoissa (kappale 7). Lisäksi ovat voimassa myös seuraavat säännöt:
On kielletty:
Myydä tai vaihtaa
Mainostaa suoraan
Poiketa aiheesta
Herjata tai käyttää sivistymättömiä ilmaisuja
Aloittaa ajoneuvoihin liittymättömiä aiheita
Toistaa aiheita tai viestejä
Sivuuttaa tavaamissääntöjä
Kirjoittaa viestejä eri nimillä
Käyttää toisen henkilön oikeaa nimeä
Isojen kirjaimien turha käyttö
On sallittu auttaa muita keskustelupalstan vieraita suosittelemalla hyvää yritystä tai kokeneetta henkilöä. Saa laajentaa aihetta.
Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle.
Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen.
Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa".
On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa.
On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. "kuinka iso on Calibran polttoaineen kulutus???????????"
On kiellettyä mustata tavaramerkkiä aiheen otsikossa, esim. "huijareita in ASDF kaupassa". Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä.
auto24.ee:llä on oikeus muutta foorumin sääntöjä.
Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia.